۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

اینترنت پر سرعت بستر هوش مصنوعی در مدارس را ایجاد می‌کند

اینترنت پر سرعت بستر هوش مصنوعی در مدارس را ایجاد می‌کند

پردیس- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اینترنت پر سرعت بستر هوش مصنوعی در مدارس را ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مراد صحرایی پیش از ظهر شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه و آغاز عملیات اجرایی اتصال پر سرعت مدارس کشور به فیبرنوری طی سخنانی گفت: آینده کشور را دانش‌آموزان خواهند ساخت و همین بچه‌ها در آینده جای مسئولان و وزرا را می‌گیرند.

وی گفت: در مراسم امروز اینترنتی با سرعت جهانی قرار است وارد مدارس شود، این کار بسیار ارزشمند است، برای ساخت آینده سرنوشت‌ساز نیاز داریم که دانش‌آموزان را بیش از گذشته درک کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: این نسل حتی از مربیان خود ارتباطات بیشتری را تجربه کرده‌اند و می‌توانیم به واسطه ایجاد این اتصال پرسرعت بستر آوردن هوش مصنوعی و تکنولوژی‌های روز دنیا را به مدارس هموار کنیم. این کار بدون هیچ تردیدی زمینه اصلی گسترش عدالت آموزشی است.

وی افزود: اتصال مدارس به فیبرنوری باعث می‌شود آموزش الکترونیکی در همه‌جای کشور گسترده شود.

کد خبر 5778708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی JP ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      اینترنت پرسرعت صرفاً یکی از راههای پیشرفت، ترقی و ... است، باید برای این سرعت، هدف و راهکار و بستر مناسب و عالی و متعالی داشت، وگرنه هرچه سرعت بیشتر، سقوط اخلاق و انسانیت و ... بیشتر. مهمتر از امکان هرچیزی، بهره‌برداری درست و بهینه از آن امکان است، نه صرفاً خودِ آن امکان. هشیار و بیدار باشیم عزیزان
    • ایرانی JP ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      مواظب باشیم راه فرار مغزهای فیزیکی به خارج از مرزهای میهن اسلامی مان را، در فضای مجازی، به خانه و کاشانه خود تعمیم ندهیم. آینده دانش آموزان و دانشگاهیان هر مرزو بومی آینده آن دیار و مملکت است. برنامه درست و هدفمند و نظارت قوی و هوشمندانه و پایدار را فراموش نکنیم.
    • ایرانی JP ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      امید که از هووْلِ حلیمِ اینترنت پرسرعت، تو دیگِ حواشی و مضراتِ اون نیافتیم!
    • ایرانی JP ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      0 0
      مواظب باشیم راه فرار مغزهای فیزیکی به خارج از مرزهای میهن اسلامی مان را، در فضای مجازی، به خانه و کاشانه خود تعمیم ندهیم. آینده دانش آموزان و دانشگاهیان هر مرز و بومی آینده آن دیار و مملکت است. برنامه مناسب، هدفمند و نظارت قوی و هوشمندانه و پایدار باید و باید و باید داشتن.