۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۰

شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها

یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شامگاه امروز شنبه، احمد محمد تیسیر عطاطره، جوان ۳۳ ساله فلسطینی، در یک ایست و بازرسی در جنوب غرب جنین، پس از تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیستی به شهادت رسید. صهیونیست‌ها مدعی شدند که شهید عطاطره با چاقو قصد حمله به نظامیان صهیونیست را داشته است.

طارق کبها، رئیس شورای روستای طوره در سخنانی اعلام کرد: نظامیان اشغالگر صهیونیستی در یک ایست و بازرسی در نزدیکی شهرک صهیونیستی شاکید، شهید عطاطره را به شهادت رساندند. صهیونیست‌ها به سوی شهید عطاطره که سوار بر دوچرخه بود، شلیک و وی را به شدت زخمی کردند و سپس این جوان فلسطینی را روی زمین به حال خود رها کردند.

کبها افزود: نظامیان صهیونیست از حضور خودروهای آمبولانس و شهروندان فلسطینی در اطراف شهید عطاطره ممانعت به عمل آوردند و وی را روی زمین رها کردند تا این‌که خونریزی شدید ناشی از تیراندازی، به شهادت او انجامید.

پس از این رخ‌داد، پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد: اندکی قبل، فرد مظنونی که چاقو به دست داشت، به سمت نیروهای نظامی ما در گذرگاه شاکید هجوم آورد و در پی آن، نیروهای ما به سمت این فرد تیراندازی نمودند.

کد خبر 5779117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
      2 0
      خدایا این چه مملکتی که سرباز وسرمایه علمی کشور درراه خدمت سربازی جان می‌دهد ولی در بوق وکرنا نمی‌کنند ولی یه فلسطینی کشته میشه که ای فریاد شهید شد