۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

نمایش‌های شنیدنی با مهر/ پرونده پلیکان-۶؛

فساد سرمایه‌دار فرانسوی تأیید شد/ قتل افراد آگاه از پرونده!

فساد سرمایه‌دار فرانسوی تأیید شد/ قتل افراد آگاه از پرونده!

نمایش رادیویی «پرونده پلیکان» به کارگردانی ایوب آقاخانی بر اساس رمان مطرح جان گریشام تولید و پخش شده است که ششمین قسمت آن را می‌شنوید.

به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین شماره از مجموعه «نمایش‌های شنیدنی با مهر» قسمت ششم از نمایش رادیویی «پرونده پلیکان» به کارگردانی ایوب آقاخانی منتشر می‌شود. این نمایش رادیویی بر اساس رمان مطرح جان گریشام تولید و پخش شده است. در سال ۱۹۹۳ فیلم سینمایی «پرونده پلیکان» نیز بر اساس همین رمان با کارگردانی آلن جی پاکولا و با حضور بازیگرانی چون جولیا رابرتس، دنزل واشنگتن و سام شپارد ساخته شد که از فیلم‌های موفق سینمای جهان شناخته می‌شود.

یکی از ویژگی‌های نمایش رادیویی «پرونده پلیکان» حضور ۳ نسل از هنرمندان شناخته شده و حرفه‌ای عرصه بازیگری و رادیو است که با حضور خود اثری به یادماندنی را در عرصه نمایش‌های رادیویی رقم زده‌اند.

ایوب آقاخانی علاوه بر کارگردانی نمایش رادیویی «پرونده پلیکان» که در دهه ۹۰ تولید و پخش شده است، کار تنظیم و پرداخت نمایشی برای رادیو را هم عهده‌دار بوده است.

بازیگران این قسمت به ترتیب اجرا مهدی نمینی‌مقدم، نگین خواجه‌نصیر، رؤیا فلاحی، سلمان خطی، بیتا خارستانی، محمد یگانه، امیرعباس توفیقی، ژاله علو، حمید یزدانی، علی میلانی، امیر منوچهری، سعیده فرضی، حمیدرضا هدایتی هستند.

محمدرضا قبادی‌فر افکتور، فرزاد شریفی صدابردار و فرشاد آذرنیا تهیه‌کننده از دیگر عوامل این نمایش رادیویی هستند.

در این قسمت با مدت زمان ۲۳ دقیقه و ۵ ثانیه، گرانتام خبرنگار و داربی شا در دانشگاه حقوق به دنبال چند دانشجو می‌گردند تا از آن‌ها اطلاعاتی درباره گارسیا وکیلی که اطلاعاتی درباره قتل ۲ قاضی دموکرات دارد، پیدا کنند.

گرانتام به هتل محل اقامت خود برمی‌گردد و متوجه می‌شود که دقایقی قبل از حضور او، فردی وارد اتاق‌اش شده است. در نتیجه از هتل خارج می‌شود و دیگر به آنجا برنمی‌گردد. وی این ماجرا را با داربی شا در میان می‌گذارد.

داربی به ملاقات زنی به نام لینی که در مرکز ترک اعتیار بستری است می‌رود و اطلاعاتی درباره گارسیا به دست می‌آورد.

فلچر کول رئیس ستاد رئیس جمهور آمریکا نماینده خود را نزد ماتیس می‌فرستد تا اطلاعاتی درباره پرونده پلیکان بگیرد. ماتیس که سرمایه‌دار فرانسوی و مرد مخوف پشت پرده تمام اتفاقات ذکر شده در پرونده پلیکان است تأیید می‌کند که اطلاعات پرونده صحت دارد.

کد خبر 5814491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha