۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۴

شریفی خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در برخی از معابر بزرگراهی تهران

ترافیک نیمه سنگین در برخی از معابر بزرگراهی تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت ۵:۳۰ شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در صبح روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه ۱۴۰۲ خرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی دارای ترافیک نیمه سنگین و اغلب خلوت دارد.

وی بیان کرد: ترافیک در معابری چون بزرگراه همت از اشرفی، جلال به شرق، زین الدین از گلزار، حکیم از پیامبر، رسالت از صیاد، شیخ فضل الله از جناح و بزرگراه نواب از میدان نهم دی دارای ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی هستند.

سرهنگ شریفی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها، اجرای طرح جناغی ها و همچنین عدم تردد کامیون‌ها در ساعات روز در معابر شهری حضور دارند و با رانندگانی با تخلفات خود باعث حادثه و تصادفات دلخراش می‌شوند برخورد می‌نمایند.

کد خبر 5816004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha