۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

امنیت خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب کشور است

امنیت خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب کشور است

ارومیه - جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: امنیت، خط‌ قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب است و کوچک‌ترین حرکت و ناامنی از طرف نیروهای ضد انقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجید ارجمندی فر پیش از ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امنیت، خط قرمز ما و مردم منطقه شمال غرب است و کوچک‌ترین حرکت و ناامنی از طرف نیروهای ضدانقلاب پاسخ دندان شکنی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: موضوع امنیت در تمامی کشورها یکی از موضوعات اصلی محسوب می‌شود و در صورت وجود امنیت، توسعه، پیشرفت، آبادانی، شکوفایی علم و دانش و آرامش مردم با آن همراه است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با بیان اینکه توجه به موضوع فرهنگی و توسعه برنامه‌های مذهبی از دیگر اولویت‌های ما است، بیان کرد: سالانه در استان ۱۳۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی توسعه و پشتیبانی برنامه‌های اربعین را مورد اشاره قرارداد و گفت: همه این برنامه‌ها در سایه امنیت موجود در مرزها و کشور برگزار می‌شود.

سردار ارجمندی فر با اشاره به برپایی جلسات تخصصی و انفرادی روشنگری و شرکت در راهپیمایی‌ها بیان کرد: جهاد تبیین مهم‌ترین رسالت و وظیفه و رسالت مسئولان استان است و نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی در استان اجرا شد تصریح کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۵۰۰ پروژه غیرعمرانی در استان اجرا و همچنین حدود پنج هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان اهدا شد

سردار ارجمندی فر به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، توجه به موضوع زیرساختی و پروژه‌های عمرانی از جمله راه‌آهن و حضور در عملیات را مهم دانست و گفت: همچنین در این راستا سند توسعه شمال غرب نیز تدوین شد.

وی ادامه داد: تقدیر ۳ باره رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقدامات رزمندگان قرارگاه با اهدای مدال افتخار به فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نشانه موفقیت در این عرصه بود.

کد خبر 5820382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha