۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶

برگزاری جشن ۴ کیلومتری غدیر در برخوار با اطعام ۱۹ هزار نفر

برگزاری جشن ۴ کیلومتری غدیر در برخوار با  اطعام ۱۹ هزار نفر

اصفهان -جشن چهار کیلومتری غدیر در شهر دولت آباد به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برخوار با اطعام ۱۹ هزار نفر در روز عید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امسال به مناسبت عید سعید غدیرخم و همزمان با تمامی محله‌ها و شهرهای ایران، جشن چهارکیلومتری غدیر در شهر دولت آباد از توابع شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

این آئین در روز جمعه ۱۶ تیرماه با اقامه دعای ندبه در مقبره سید محمد (ع) و شهدای گمنام این شهر شروع شده و پس از آن، راهپیمایی خانوادگی تا امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) مشهور به امامزاده نرمی ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر اجرایی بنیاد غدیر شهرستان برخوار با بیان اینکه این جشن به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برخوار و به صورت کاملاً مردمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این آئین، ۱۵ موکب و ایستگاه صلواتی با اطعام ۴ هزار صبحانه در چند نقطه از مسیر و همچنین ۱۵ هزار ناهار، پذیرای مردم و دوستداران و شیعیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) خواهند بود.

وی افزود: با حمایت خیّرین و هیئات مذهبی نیز، در طول مسیر، ۱۱۰ جایزه و همچنین گل و پرچم و بادکنک بین کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود و برنامه‌های شاد و مفرّح کودکانه همراه با اتوبوس شادی پیش بینی شده است.

دبیر اجرایی بنیاد غدیر شهرستان برخوار اضافه کرد: از آنجا که عید سعید غدیر با روز جمعه مصادف شده است، با هماهنگی‌های صورت گرفته نماز جمعه ۱۶ تیرماه در محل امامزاده نرمی شهر دولت آباد اقامه می‌شود.

کد خبر 5827334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha