مبارزان مقاومت: از مسافت صفر با صهیونیست‌ها جنگیدیم

مبارزان مقاومت: از مسافت صفر با صهیونیست‌ها جنگیدیم

یک عضو گردان‌های قسام در جنین تاکید کرد: در جریان حمله دو روزه علیه جنین، مبارزان مقاومت از مسافت صفر با صهیونیست‌ها درگیر شده و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، یک عضو گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در پی عقب‌نشینی مفتضحانه نظامیان صهیونیست از جنین، تاکید کرد: مبارزان مقاومت از گردان‌های قدس، شهدای الاقصی و قسام در جنین، از مسافت صفر با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

وی عنوان کرد که صهیونیست‌ها در تلاش برای محاصره مبارزان مقاومت و بازداشت گسترده آنها بودند اما خوشبختانه در این حملات، هیچ‌کدام از مبارزان مقاومت به اسارت آنها درنیامدند و عملیات صهیونیست‌ها کاملا شکست خورد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در عملیات علیه جنین عنوان کرد: در این عملیات اطلاعاتمان کافی نبود و به همه اهداف خود در جنین نرسیدیم.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناکامی این رژیم در تهاجم به اردوگاه جنین اذعان کرد و گفت به محض کامل شدن اطلاعات امنیتی، ارتش صهیونیستی بار دیگر دست به عملیات در اردوگاه جنین خواهد زد.

کد خبر 5828613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha