۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

امید نورافکن:

حرف‌مورایس را گوش دهیم مطمئنم سپاهان نتیجه می گیرد

حرف‌مورایس را گوش دهیم مطمئنم سپاهان نتیجه می گیرد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نورافکن در جریان اردوی پیش فصل سپاهان در ترکیه گفت: در اردوی ترکیه هدفمان این است نسبت به پارسال نتایج بهتری را کسب کنیم. آماده‌تر و زیباتر از فصل قبل بازی کنیم. بازیکنان جدیدی به تیم آمده‌اند که خوشامد می گویم. امیدوارم امسال بهترین خودشان در تیم باشند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: منتظر اولین بازی در نقش جهان هستیم تا با حضور هواداران بتوانیم به خوبی بازی کنیم. امیدوارم زیباتر از فصل گذشته بازی کنیم و قهرمانی را کسب کنیم. مطمئن هستیم اعتماد به نفس لازم و تمام موارد دیگر را داریم تا قهرمان لیگ برتر شویم.

او درباره نایب قهرمانی این تیم در فصل گذشته یادآور شد: پارسال هم خیلی خوب بازی کردیم و نتایج خوبی را به دست آوردیم. امسال باید نسبت به فصل گذشته باید با تجربه تر کار کنیم. مورایس جزو بهترین مربیانی است که وارد فوتبال ایران شده‌اند.

نورافکن درباره حضور ژوزه مورایس در سپاهان برای دومین فصل متوالی تاکید کرد: او در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکاتی که مورایس می‌گوید را انجام دهیم مطمئن هستم در ادامه مسیر می‌توانیم مقامی را برای باشگاه سپاهان کسب کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: هواداران سپاهان همیشه به من لطف داشتند و من هم سعی کردم همیشه تمام توان خودم را برای این تیم بگذارم. امیدوارم پس از ۴ ۵ سال حضور در این تیم بتوانم با پیراهن سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم.

کد خبر 5832537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha