۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۸

نایب رئیس اتاق بازرگانی چهار محال و بختیاری خبر داد؛

فرار سرمایه‌گذاران به‌علت نبود زیرساخت‌های اقتصادی

فرار سرمایه‌گذاران به‌علت نبود زیرساخت‌های اقتصادی

شهرکرد_نایب رئیس اتاق بازرگانی چهار محال و بختیاری گفت: اگر زیرساخت‌ها فراهم نشود، شاهد فرار سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین مالکی صبح شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه درصدد هستیم با تعامل راهبردی بین دو بخش دولتی و خصوصی زمینه ارتقای فعالیت‌های اقتصادی در استان را فراهم کنیم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گامی مؤثر در رفع دغدغه‌های تولیدکنندگان برداریم.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای توسعه اقتصادی در استان باید تمام ظرفیت‌ها را به‌کار بگیریم، گفت: اتاق بازرگانی بزرگترین پارلمان بخش خصوصی محسوب می‌شود و یک مشاور قوی برای سه قوه است، اتاق بازرگانی یک ظرفیت بزرگ برای توسعه اقتصادی و رشد تولید به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سابق ارتباط مناسبی بین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اتاق بازرگانی ایران وجود نداشت، خاطرنشان کرد: در تلاشیم از ظرفیت اتاق ایران استفاده کنیم.

مالکی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی یک ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: در کمیسیون‌های تخصصی مدیران بخش خصوصی و دولتی حضور دارند و این کمیسیون‌ها برای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوراک تهیه می‌کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی بیان کرد: ایجاد یک مجتمع تجاری و خدماتی در جنب اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری یکی از اولویت‌های اتاق بازرگانی است، در این مجتمع دفاتر تجاری، نمایندگی دفتر امور خارجه و صرافی‌ها می‌توانند مستقر شوند.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه اقتصادی در چهارمحال و بختیاری نیاز به زیرساخت داریم، گفت: اگر زیرساخت‌ها فراهم نشود، شاهد فرار سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

مالکی با تاکید بر اینکه در ۱۰ سال گذشته با چالش تأمین آب برای سرمایه‌گذاری و شهرک‌های صنعتی مواجه بودیم، خاطرنشان کرد: منابع آب پایدار در حال تأمین است و تا چند روز آینده آب به شهرک صنعتی شهرکرد می‌رسد، پروژه‌های عمرانی زیرساختی مانند راه نیز تأمین شده است.

کد خبر 5836545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha