۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲

معاون اداره کل هواشناسی اصفهان اعلام کرد؛

ماندگاری ریزگردها در آسمان اصفهان تا پایان تیر/ دما کاهش می‌یابد

ماندگاری ریزگردها در آسمان اصفهان تا پایان تیر/ دما کاهش می‌یابد

اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز آسمان بیشتر مناطق استان صاف و در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: شدت وزش باد در مناطق شرق و شمال استان از ساعات بعد از ظهر امروز بیشتر شده و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم ضمن اینکه از روز چهارشنبه تا شنبه علاوه بر مناطق شرقی استان، گردوغبار تا مرکز و جنوب اصفهان نیز کشیده خواهد شد.

معاون اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه این شرایط کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا را بدنبال دارد، افزود: میانگین دما در نیمه شمالی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین ۲ تا سه درجه سلسیوس و در سایر مناطق بین یک تا ۲ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

حاجی بابایی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سلسیوس و کمینه آن در خنک‌ترین ساعات بامداد به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد، گفت: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۳ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5839999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha