۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۵

با مقابله با حملات دشمن؛

نیروهای امنیتی زمینه‌های آرامش مردم را فراهم می‌کنند

نیروهای امنیتی زمینه‌های آرامش مردم را فراهم می‌کنند

ایذه- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نیروی انتظامی و قوای مسلح ما در خط مقدم سینه خود را در مقابل آماج حملات دشمن سپر می‌کنند تا مردم در آرامش باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت «علی غلامی» و «سلمان غریبی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه انتظامی در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش و کسانی که به انقلاب و مردم می‌خواهند آسیب برسانند، هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: بیش از هزار سال از حادثه عاشورا می‌گذرد و با همه مشکلات اقتصادی کشور اما همه شهرها و روستاهای کشور عزاداری سید و سالار شهیدان را پرشورتر از سال گذشته انجام می‌دهند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: دلیل اینکه امام حسین در شب عاشورا به یارانش گفت بروید، در واقع خواست غربال کند که ناخالصی‌ها بروند و خالص‌ها بمانند، زیرا این حادثه بسترساز حکومت جهانی امام عصر است و باید همه آن‌هایی که در کنار سیدالشهدا می‌ماندند باید مطهر و پاک باشد.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در عصر عاشورا فرمود: که بیایید (هل من ناصرا ینصرنی) به دلیل اینکه در سپاه کفر حتی یک مطهر باقی نماند مثل حر و حدود ۱۰ نفر دیگر افراد مطهر و پاکی بودند که به کاروان سیدالشهدا پیوستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه شهیدان در این مسیر با تاسی به سیدالشهدا خود را پاک و مطهر کردند، تصریح کرد: اتفاقی این ۲ بزرگوار شهید نشدند، شهدا کسانی نیستند که به این سادگی در این مسیر قرار گرفته باشند وقتی به خانواده‌های آن‌ها مراجعه می‌کنید، می‌بینید که گل سرسبد یک خانواده و طایفه هستند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: تمام جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و نظم و امنیت ایران اسلامی به درجه شهادت نائل شدند، کسانی هستند که خودشان را مهیا کردند و تسلیم فرمان خداوند متعال شدند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما جان می‌دهند تا مردم در آرامش و آسایش باشند، گفت: نیروی انتظامی و قوای مسلح ما در خط مقدم سینه خود را در مقابل آماج حملات دشمن سپر می‌کنند تا مردم در آرامش باشند.

کد خبر 5847431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha