۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸

فرماندار پردیس:

سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت

سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت

پردیس- فرماندار پردیس گفت: سمن ها یک نماینده در شورای اداری پردیس خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قضاتلو ظهر شنبه در جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات سمن‌ها گفت: حدوداً ۱۰ تا سمن در پردیس فعال است و برای افزایش تعداد سمن‌ها تلاش می‌کنیم مجوزهای بیشتری صادر شود.

وی افزود: برای رفع مشکلات سمن‌ها نماینده‌ای در شورای اداری نیاز دارند، بنابراین تصمیم گرفته شد یک نماینده برای سمن‌ها در شورای اداری شهرستان برای ارائه مشکلات شرکت کند.

قضاتلو بیان کرد: طی جلسه مذکور تصمیم گرفته شد که تمام نهادها و سازمان‌ها همکاری‌های لازم را با سمن‌های شهرستان انجام دهند.

فرماندار پردیس گفت: سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد یکی از نهادهای مؤثر در پیگیری مشکلات مردمی در پردیس هستند که لازم است تمام نهادهای دولتی به صورت یک پارچه جهت رفع مشکلات با این نهادها هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه انتخابات نمایندگان را پیش رو داریم باید سازمان‌ها با این تشکل‌های مردم نهاد هماهنگی لازم را داشته باشند و با استفاده از ظرفیت‌های لازم ارتباط سمن‌ها را با مردم تقویت کنیم.

قضاتلو در خصوص دریافت مبالغی از طرف سمن‌ها ی خارج از شهرستان از مغازه‌ها و کاسبان بازار به عنوان کمک‌های مردمی به این سمن‌ها گفت: سمن‌ها مردم نهاد هستند و خیریه نیستند و اجازه دریافت مبالغی به عنوان کمک‌های مردمی ندارند و کار خیریه‌ای انجام نمی‌دهند بلکه طبق اساس نامه خود فعالیت می‌کنند، که در صورت مشاهده این تخلفات در شهرستان برخورد خواهیم کرد.

فرماندار پردیس در ادامه افزود: این نهادها در حوزه انتخابات می‌توانند در ارتقای مشارکت مردمی کمک خوبی باشند و در پایان جلسه از سمن‌ها تقدیر شد.

کد خبر 5859693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha