۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

گزارش بازی سپاهان و تراکتورسازی؛

سپاهان فاتح شهرآورد اصفهان

سپاهان فاتح شهرآورد اصفهان

اصفهان ـ جدال ۲ تیم ذوب‌آهن و سپاهان با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع زردپوشان اصفهانی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دربی اصفهان میان دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر از دقایقی پیش با سوت مرتضی منصوریان در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.

ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی و با این ترکیب پا به میدان گذاشته است: «حبیب فرعباسی، امیرحسین رنگرز، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی، سجاد آشوری، آرش قادری، جلال مداحی، محمد عرفان معصومی، علی مصلح، محمد حسین اسلامی، فردین یوسفی»

در آن سوی میدان سپاهان با هدایت ژوزه مورایس و با این ترکیب وارد زمین شده است: «پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد جواد حسین نژاد، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو»

نکته قابل توجه در ترکیب‌های اعلام شده تغییرات قابل توجه در جمع ذوبی‌ها بوده است؛ در آن سوی میدان نیز سپاهانی‌ها با یک تغییر اساسی آن هم حضور محمدجواد حسین نژاد در ترکیب اصلی وارد این بازی شدند.

۱۰ دقیقه اول این مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

در دقیقه ۱۹ بازی، سبزپوشان ذوب آهن یک موقعیت در محوطه جریمه سپاهان به دست آوردند که محمدجواد محمدی نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند.

در دقیقه ۲۴ بازی، میلاد زکی پور از سمت چپ یک ارسال خطرناک به سمت دروازه ذوب آهن فرستاد که ضربه آرام اسدی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ بازی، پاس عمقی محمد جواد حسینی نژاد به شهریار مغانلو رسید که او با یک ضربه محکم توپ را به تیرک افقی دروازه زد.

از دقیقه با ۳۰ بازی پارسا جعفری دروازه‌بان ذخیره تیم ذوب‌آهن شروع به گرم کردن کرده و این در حالی است که حبیب فرعباسی احساس ناراحتی می‌کند.

در دقیقه ۴۵ بازی، سانتر حسینی نژاد را در محوطه جریمه ذوب‌آهن، رضا شکاری به بیرون زد.

در دقیقه ۴۵+ ۱ بازی، فرشاد احمدزاده در دهانه دروازه توپی را به دست آورد که آن را فرعباسی گرفت.

شاگردان ربیعی در طول نیمه اول بیشتر سعی به حفظ توپ و استفاده از ضد حمله‌ها داشتند؛ عملکرد گاندوها در خط دفاع هم خوب بود و آنها توانستند همه موقعیت‌های سپاهان را خنثی کنند.

با وجود موقعیت‌های شکل گرفته توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و نیمه نخست بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

سپاهان اصفهان ۱- ذوب‌آهن اصفهان ۰

در دقیقه ۴۹ پاس رضا شکاری درون محوطه جریمه به شهریار مغانلو رسید که آرش قادری این بازیکن زردپوش را زد و یک خطای پنالتی به نفع سپاهان گرفته شد.

در دقیقه ۵۰ رضا اسدی از روی نقطه پنالتی توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد.

از دقیقه ۵۵ بازی، ذوب‌آهن فشار خود را روی دروازه سپاهان بیشتر کرد و چند موقعیت خطرناک روی دروازه سپاهان ایجاد کرد.

در دقیقه ۵۹ بازی، سیدمحمد قریشی با سبک منحصر به فرد خود پرتاب اوت را به سمت محوطه سپاهان ارسال کرد که سبب ایجاد یک موقعیت شوت زنی پشت محوطه ۱۸ قدم سپاهان شد که آرش قادری توپ را به تیرک دروازه زد.

سپاهان اصفهان ۲ - ذوب‌آهن ۰

در دقیقه ۶۵ بازی، روی یک ضد حمله شهریار مغانلو صاحب موقعیت گل شد و با دریپل امیرحسین رنگزرجدی دروازه ذوب‌آهن را برای بار دوم باز کرد.

از دقیقه ۷۱ بازی، ذوب‌آهن دست به تغییرات زد و با خروج مدافعان بازیکنان هجومی خود را به بازی آورد. این موضوع درگیری در میانه زمین را بیشتر کرد.

از دقیقه ۷۷ بازی، کاوه رضایی به جای رضا شکاری به بازی آمد. شکاری به احتمال زیاد مصدوم شد تا نوار مصدومیت‌های سپاهان به عدد سه نزدیک شود.

در دقیقه ۸۳ بازی، شایان مصلح پشت محوطه جریمه یک موقعیت حساس بدست آورد که با وی تو را بالای دروازه زد.

در دقیقه ۹۳ بازی، سعید باقرپسند یک موقعیت در محوطه جریمه سپاهان بدست آورد که آن را به تیرک دروازه زد.

این دیدار، در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 5863452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha