۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۴۷

مسعود آرمات در گفت‌وگو با مهر:

دستیار عطایی و سرمربی تیم"ب" هستم/بازیکنان باید سر و سامان بگیرند

دستیار عطایی و سرمربی تیم"ب" هستم/بازیکنان باید سر و سامان بگیرند

دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره تشکیل تیم "ب" پیش از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و اضافه شدنش به کادرفنی تیم ملی گفت: من بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به کادرفنی تیم ملی اضافه می‌شوم و به عنوان جایگزین پاول کار را در این تیم شروع می‌کنم. فعلاً قرار بر این شد که تیم ملی "ب" را تشکیل دهیم و بازیکنانی که از ترکیب تیم خط خوردند و نشدند در قالب این تیم تمرینات را شروع کنند و پس از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا و شروع مجدد اردوها با تیم اصلی ادغام شوند.

وی در پاسخ به این سوال که قرار است کدام تیم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام شود، اظهارداشت: هنوز در مورد این موضوع تصمیم نهایی گرفته نشده است. فدراسیون و سرمربی تیم باید در این مورد تصمیم بگیرند. ما فعلاً در تلاش هستیم تا بازیکنان را به شرایط آمادگی برسانیم. به نظرم بهتر بود تیم "ب" زودتر تشکیل می‌شد و زیر نظر کادر فنی تمرینات را شروع می‌کردند، ولی الان هم دیر نشده چون بازی‌های مهمی پیش روی والیبال ایران است، مسابقات بازی‌های آسیایی و از همه مهم‌تر انتخابی المپیک برای والیبال ایران اهمیت زیادی دارد. امیدوارم بتوانیم مثمرثمر باشیم و جواب اعتماد کادرفنی را با کسب سهمیه المپیک بدهیم. من هم به عنوان سرمربی تیم"ب" و هم به عنوان دستیار عطایی کار را شروع کردم.

دستیار عطایی در تیم ملی والیبال در مورد شرایط تیم گفت: من با عطایی در تماس هستم، خدا را شکر تیم شرایط آماده‌ای دارد و با تغییراتی که در ترکیب تیم داشتیم شرایط خوب پیش می‌رود. میلاد عبادی‌پور یکی از وزنه‌های والیبال ایران است که به تیم اضافه شد، صابر کاظمی و مبین نصیر را هم در این دوره از مسابقات در اختیار داریم، تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا تقویت شده و با آمادگی کامل به میدان خواهند رفت. سه مسابقه تدارکاتی هم قبل از مسابقات برگزار شد و با پیروزی برابر ژاپن بازیکنان روحیه مضاعف به دست آوردند. فکر می‌کنم راه سختی نداشته باشیم. سخت‌ترین حریف ما ژّاپن است، البته چین را هم نمی‌توانیم دست کم بگیریم.

آرمات خاطرنشان کرد: این مسابقات ۳۰ امتیاز دارد و امیدوارم با شکست ژاپن بتوانیم در رنکینگ به این تیم نزدیک‌تر شویم. در این مسابقات از امتیاز میزبانی ارومیه برخوردار هستیم و مردم علاقمند به این رشته یار هفتم تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها هستند. ارومیه مهد والیبال ایران است و قطعاً در این مسابقات تیم ملی تنها نمی‌ماند. امیدوارم تیم هم با کسب مدال خوش رنگ طلا دل مردم را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود در مسابقات قهرمانی آسیا کنار تیم بود و نیمکت تیم ملی خالی نبود، گفت: این حرف درست است و نیمکت تیم ملی در این مسابقات خالی شده است، اما صلاحدید فدراسیون و سرمربی تیم این بود که تیم "ب" تشکیل شود و بازیکنان سر و سامان بگیرند. در چند روز هم مانده به مسابقات هم نه من و نه مربی دیگری نمی‌توانست کاری برای کادرفنی انجام دهد بنابراین بهتر تصمیم این بود که تیم "ب" تشکیل شود و به آمادگی برسند تا بازیکنان خوبی مثل اسفندیار، مؤذن که از ترکیب تیم خط خوردند به آمادگی برسانند تا دوباره در اردوهای پیش رو به تیم ملی برگردند.

کد خبر 5864960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد رضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      4 3
      کاش این مسابقات در یک کشور دیگر بود وبه عطایی ویزا نمیدادند اخه این چه مربی هست پاکستان بزور برد
    • مهدی AT ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      1 0
      عطایی مربی خوبی نیست .بره بهتر بلد نیست مربیگری