۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸

دادستان مرکز فارس:

قصور سرباز وظیفه موجب درگیری در مرکز فرماندهی بیضا شد

قصور سرباز وظیفه موجب درگیری در مرکز فرماندهی بیضا شد

شیراز- دادستان مرکز استان فارس گفت: قصور سرباز وظیفه در مراقبت از متهم باعث خلع‌ سلاح و درگیری مسلحانه در کلانتری بیضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بحرینی اظهار کرد: قصور سرباز وظیفه در مراقبت از متهم باعث خلع‌سلاح و درگیری مسلحانه در کلانتری بیضا شد.

وی اضافه کرد: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمین در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمین و وقوع حادثه شد.

دادستان مرکز استان فارس گفت: متهمین در حالی که با دستبند به یکدیگر متصل بودند قصد فرار از کلانتری را داشتند، در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

بحرینی تاکید کرد: متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، وی در نتیجه درگیری متقابل با نیروهای کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد.

گفتنی است حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده است مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

کد خبر 5865069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
      0 0
      خدا به خیر کنه انشالله سرباز وظیفه زودتر خوب بشه