تیراندازی به مقر ارتش در بیت‌المقدس پس از هلاکت دو صهیونیست

تیراندازی به مقر ارتش در بیت‌المقدس پس از هلاکت دو صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع تیراندازی به ایست بازرسی «الزعیم» ارتش در نزدیکی بیت المقدس خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های صهیونیستی از تیراندازی به ایست بازرسی الزعیم متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بیت المقدس خبر می‌دهند.

در همین ارتباط نیز، شبکه ۱۴ اسرائیل گزارش داد که تیراندازی به سمت ایست بازرسی الزعیم ارتش باعث تقابل و پاسخ از سوی نیروهای نظامی شده است، اما جزئیاتی از این خبر هنوز اعلام نشده است.

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از افراد در این علمیات کشته و یا زخمی شده‌اند.

این حادثه ساعاتی پس از آن رخ می‌دهد که دو صهیونیست در عملیاتی ضداشغالگری از سوی فلسطینی‌ها در حواره واقع در حومه نابلس کشته شدند. وبگاه عبری زبان واللا به نقل از یکی از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیات تیراندازی بسیار دقیق بوده و مشخص نیست که مجری عملیات از خودرو پیاده شده و اقدام به تیراندازی کرده یا این‌که از داخل خودروی خود عملیات تیراندازی را به انجام رسانده است.

وبگاه روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد که این عملیات مقاومتی در نزدیکی یک کارواش از سوی یک خودروی گذری صورت گرفته و تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال خودرو مجری عملیات هستند.

امیر بوخبوط، خبرنگار نظامی واللا به نقل از مسئولان نظامی صهیونیست اعلام کرد که این عملیات مقاومتی به صورت بسیار دقیقی انجام گرفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که عملیات حواره، یک عملیات برنامه‌ریزی شده بود و از مسافت بسیار نزدیک انجام شده و مجریان عملیات ناپدید شدند.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که عملیات تیراندازی در حواره توسط دو فلسطینی انجام شده که یکی راننده بوده و دیگری اقدام به شلیک کرده و نیروهای ارتش و شاباک هم اکنون در تعقیب خودروی آن‌ها هستند.

وبگاه روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم، گزارش داد که مجری عملیات مقاومتی حواره به صورت پیاده خود را به کارواش رسانده و پس از مطمئن‌شدن از هویت شهرک‌نشینان صهیونیست به سوی آنان تیراندازی کرده است.

این وبگاه عبری زبان اعلام کرده که مجری عملیات حواره پس از اجرای عملیات ضدصهیونیستی به صورت پیاده از محل حادثه گریخته و به سوی کوچه و برزن‌های حواره رفته است.

از سوی دیگر، سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی شاباک و گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برای پیگرد مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره در جنوب نابلس که به هلاکت ۲ شهرک‌نشین صهیونیست انجامید اتاق عملیات مشترکی را تشکیل داده‌اند.

این در حالی است که تلاش‌های نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پیگرد و بازداشت مجری عملیات ضدصهیونیستی حواره تاکنون بی‌نتیجه بوده است.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از این عملیات اقدامات نظامی خود در اطراف نابلس را شدت بخشیدند. منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، ورودی‌های حواره و زعتره به سوی جنوب نابلس و گذرگاه تل المربعه و میدان دیر شرف به سوی غرب را مسدود کرده‌اند و در ایست بازرسی بیت فوریک اقدامات خود را تشدید کرده‌اند.

شهرک حواره در جنوب نابلس نیز شاهد حضور گسترده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. نظامیان صهیونیست کاسبان فلسطینی را مجبور به بستن مغازه‌های خود کرده‌اند.

منابع محلی گزارش داده‌اند که نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی ورودی الحدیدیه شهرک بیتا را بسته‌اند و به چندین شهرک از جمله عوریف، جماعین، بیتا، عورتا و عینابوس در جنوب نابلس یورش برده‌اند.

شبکه قدس الاخباریه از وقوع درگیری شدید میان فلسطینیان ساکن شهرک بیتا در جنوب نابلس و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که برای یافتن مجری عملیات مقاومتی حواره به این شهرک یورش برده بودند خبر داد.

کد خبر 5865484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha