۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷

فرماندار سمنان:

۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد

سمنان- فرماندار سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت ۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای این طرح‌ها ۷۳۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت به میزبانی فرمانداری شهر سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری در شعر سمنان ۱۰۸ پروژه افتتاح یا به بهره برداری می‌رسد، ابراز داشت: از این تعداد ۱۰۲ طرح عمرانی و زیربنایی و شش طرح اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها ۷۳۶ میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: پیش بینی می‌شود این اعتبارات بتواند سهم عمده و خوبی را در حوزه بهبود وضعیت اقتصادی استان سمنان ایفا کند.

فرماندار سمنان بابیان اینکه عملیات اجرایی هفت طرح عمرانی و دو پروژه اقتصادی در شهر سمنان طی هفته دولت آغاز می‌شود، ابراز داشت: این طرح‌ها بیشتر بخش خصوصی و شهرداری است و در بخش دولتی پروژه کلنگ زنی تعریف نشده است.

بهرامی ضمن بیان اینکه اولویت کلنگ زنی طرح‌ها با اتمام پروژه‌های قبلی است، تصریح کرد: به دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه تاکید شد که حتماً ابتدا برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خود اقدام و سپس طرح جدید تعریف کنند تا مردم به معنای واقعی طعم خدمت را بچشند.

وی ضمن بیان اینکه پنج طرح مربوط به زیرساخت‌های اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برای افتتاحیه‌های سال‌جاری شهر سمنان با حضور استاندار و وزیرهای احتمالی، چهار طرح دیگر برای اداره راه و راه آهن و یک پروژه در حوزه ورزش تعریف شده است.

کد خبر 5866909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha