۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳

استاندار هرمزگان عنوان کرد؛

هرمزگان پیشگام در راه اندازی مرکز مبارزه با پولشویی در کشور

هرمزگان پیشگام در راه اندازی مرکز مبارزه با پولشویی در کشور

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: در حال حاضر به عنوان دومین استان کشور پس از تهران، مرکز مبارزه با پولشویی را در هرمزگان راه اندازی کردیم که می‌تواند به شکل قابل توجهی جلوی فسادها را بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت، در دیدار مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان و اعضای شورای قضایی استان، که در سالن جلسات استاندار هرمزگان برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه دولت و سایر قوا کمک به مردم و حل مسائل و مشکلات است گفت: یکی از رسالت‌های مهم دولتمردان و تمام ارکانی که در نظام اسلامی فعالیت دارند خدمت رسانی و تلاش برای کاهش مشکلات مردم است.

وی با تاکید بر اینکه کار کردن برای مردم افتخار است افزود: برای مردم آنچه مهم است کارکرد نظام و تلاش‌هایی است که قوای مختلف برای افزایش رفاه و کاهش مشکلات دارند از همین رو همکاری و تعامل همه جانبه برای توسعه کشور مورد نیاز است.

دوستی گفت: خوشبختانه امروز تعامل خوبی بین قوای مختلف به ویژه قوه مجریه و قضائیه وجود دارد در سطح استان هم تمام تلاش بر این است در همین مسیر حرکت کنیم و شخصیت رئیس کل دادگستری همین است که مشکلات را با همکاری حل کنیم.

وی با اشاره به اجرای پایلوت طرح حکمرانی هوشمند در هرمزگان تصریح کرد: اجرای این طرح باعث شد در مبارزه با فسادهای موجود در استان با کمک دستگاه قضایی بهتر عمل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در حال حاضر هم به عنوان دومین استان کشور پس از تهران، مرکز مبارزه با پولشویی را راه اندازی کردیم که می‌تواند به شکل قابل توجهی جلوی فسادها را بگیرد.

دوستی با اشاره به فضای همکاری و تعامل دو جانبه میان استانداری و دادگستری هرمزگان اظهار داشت: تلاش دولت در سطح استان حل چالش‌های اساسی مردم و توجه ویژه به توسعه زیر ساخت‌ها است و موفقیت‌های خوبی نیز حاصل شده که بخشی از این موفقیت‌ها حاصل تعامل با دستگاه قضایی بوده است.

کد خبر 5868676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha