۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۶

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پیامبر اسلام (ص) مایه نجات بشریت است

 پیامبر اسلام (ص) مایه نجات بشریت است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیامبر اسلام را مایه نجات بشریت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی دوشنبه شب در مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و مراسم عمامه‌گذاری جمعی از طلاب مدرسه محمدیه قائم‌شهر، ضمن تبریک میلاد امام جعفر صادق (ع) و پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: صدای ناله شیطان در سالروز ولادت پیغمبر خاتم بلند شد، چرا که زمینه سعادت انسان‌ها فراهم شده و خداوند یک چنین انسانی را فرستاده که به کتاب و آئینش بشریت نجات پیدا کرده و به سعادت می‌رسند و شیطان از گمراه کردن آنان محروم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) مایه نجات بشریت است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم به آئین، دستورات و خواسته‌هایشان عمل کنیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: جنگ فرهنگی با تمام قد در مقابل ارزش‌های پیامبر ایستاده و ما باید دین را یاری کنیم ومصداقش این است که بچه‌های مستعد به حوزه‌های علمیه بیایند طلبه و مروج دین شوند.

این مسئول تاکید کرد: انتظارمان این است که مردم متدین من قوم سلمان بوده و مایه افتخار باشند و طلبگی و ملبس شدن، شایستگی‌ها و شرایطی دارد که باید رعایت شود، مدارای درست، معاشرت، ادبیات و ادب، دغدغه‌مندی و دلسوزی از لوازم ضروری یک طلبه است.

کد خبر 5901644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha