۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

رییس اداره راه‌های روستایی راهداری چهارمحال و بختیاری خبرداد:

بهسازی و روکش آسفالت محور بنو استکی در شهرستان کوهرنگ

 بهسازی و روکش آسفالت محور بنو استکی در شهرستان کوهرنگ

شهرکرد-رییس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ یکی ازمحورهای گردشگری منطقه انجام شد.

علیرضا مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بهسازی و روکش آسفالت محور بنواستکی شهرستان کوهرنگ که یکی از محورهای گردشگری منطقه در استان و کشور است که با پیگیری متعدد مسئولان شهرستانی و استانی به طول ۳ کیلومتر در حال اجرا است.

رئیس اداره راه‌های روستایی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: این محور یکی از محورهای هدف گردشگری در استان است و در صورت تکمیل می‌تواند در رونق اقتصادی منطقه و رشد معیشت اقتصادی مردم شهرستان کوهرنگ و به‌تبع استان تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

مالکی ادامه داد: اعتبار این پروژه بهسازی روکش آسفالت بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال است که شامل خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و اجرای اساسی تکمیل ابنیه فنی و روکش آسفالت است و حداقل ۳ ماه اجرای این پروژه به طول می‌انجامد.

وی عنوان کرد: با اجرای و تکمیل این محور علاوه بر کاهش زمان و مصرف سوخت و کاهش اصطلاک خودرو، تسریع در خدمات‌رسانی به ۳۰ خانوار و مردم این روستا و روستاهای تابعه و گردشگران که این منطقه را به عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می‌نمایند، هموار خواهد شد.

کد خبر 6106199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha