۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

در مرحله دوم طرح ارمغان مهر انجام شد؛

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی‌، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، با تکیه بر توان داوطلبی خود و با همراهی داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر در سراسر کشور، برنامه‌های متنوعی اجرا کرده است.

سلیمی افزود: با آغاز سال تحصیلی و اجرای طرح ارمغان مهر، ۱۱۰۹ داوطلب در تهیه، بسته‌بندی و توزیع ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار مشارکت داشته‌اند.

وی با اشاره به ارزش ریالی این بسته‌ها اعلام کرد: تا این مرحله از اجرای طرح، با همراهی خیرین نیک‌اندیش و مردم نوع دوست، ۵۹ میلیارد و ۷۰۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

سلیمی ادامه داد: با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۱۲ هزار و ۳۹۸ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

گفتنی است؛ در مرحله اول طرح ارمغان مهر با کمک داوطلبان و همکاران ما در سراسر کشور ۵ هزار و ۴۲۹ بسته لوازم التحریر خریداری، بسته‌بندی و در میان دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و محلات طرح ۲۰۲۰ توزیع شد.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده طرح ارمغان مهر را اجرا می‌کند. این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی و همزمان در سراسر کشور، با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند اجرا می‌شود. در این طرح، خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به جمعیت هلال احمر سراسر کشور اهدا کنند.

در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها را در میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار کشور توزیع می‌کنند.

کد خبر 5912228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha