۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

در مهر بخوانید+ فیلم و عکس

فریاد خشم ملت ایران بر سر صهیونیسم/ اتحاد برای حمایت از مردم غزه

فریاد خشم ملت ایران بر سر صهیونیسم/ اتحاد برای حمایت از مردم غزه

مردم ایران اسلامی در شهرهای و روستاهای مختلف با برگزاری تجمعات گسترده جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در پی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی طی روزهای اخیر در غزه و حمله به بیمارستان المعمدانی در شب گذشته و شهادت هزاران نفر از مصدومان و مردم عادی که در این بیمارستان بودند امروز چهارشنبه در ایران عزای عمومی اعلام شد.

مردم ایران نیز در شهرها و روستاهای مختلف با حضور در تجمعات گسترده نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

مردم از اقشار مختلف با تاکید بر اتحاد محور مقاومت و ملت‌های اسلامی و آزاده جهان برای محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیستی خواستار توقف فوری جنایات رژیم جعلی اسرائیل و برخورد با جنایتکاران شدند، در زیر اخبار مربوط به این تجمعات را ملاحظه می‌کنید.


خروش طلاب و دانشجویان علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در تبریز

دانشگاهیان و جامعه طلاب تبریز امروز در محکومیت اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تجمع کردند.


اعلام انزجار مردم مهاباد از جنایات رژیم غاصب اسرائیل

مردم مهاباد با تجمع در شهر ضمن محکومیت جنایت رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.


خروش مردم شاهین شهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم شاهین شهر با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.


تجمع مردم البرز در حمایت از مردم فلسطین

صبح چهارشنبه راهپیمایی و تجمع بزرگ حمایت از مردم بی پناه و مظلوم غزه در کرج برگزار شد.

این تجمع که با حضور گسترده مردم انجام شده است از میدان شهدا به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار شد.


تجمع کادر درمان بیمارستان دهلران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

کادر درمان دهلران در محل محوطه بیمارستان شهدای دهلران با تجمع خود شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریکا سردادند و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بویژه بمباران بیمارستان را محکوم کردند.

امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مسئولان هم در جمع آنها حضور یافتند.

فرماندار ویژه دهلران با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: از کادر بیمارستان شهدا و تجمع اعتراضی انها در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر می‌کنم.

لطیف صادقی تاکید کرد: امروز همه مسلمانان جهان جنایات رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را محکوم کرده‌اند و جنایات این رژیم جعلی و هم دستان آن برای همیشه در تاریخ ماندگار است.


تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهرستان‌های تهران علیه اسراییل غاصب

تجمع اعتراض‌آمیز مردم حزب‌الله و همیشه در صحنه دماوند در محکومیت اقدام جنایت کارانه رژیم غاصب و کودک کش اسراییل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در میدان قدس شهر دماوند برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این تجمع اعتراض‌آمیز، جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی، بسیجیان، اصناف، ادارات‌، جمعیت هلال‌احمر و اقشار مختلف مردمی حضور داشتند.

گفتنی است که این تجمع به منظور محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی که شب گذشته طی عملیات وحشیانه ای بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرده است انجام شد.

همچنین همزمان با اعلام عزای عمومی کشور برای شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه که به دست اسراییل جنایتکار در بیمارستان المعمدانی پناه گرفته بودند و به شهادت رسیدند مردم شهید پرور ورامین تجمع اعتراضی را برگزار کردند.

بر اساس این گزارش ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه مردم ولایی ورامین با حضور در مصلی صاحب الزمان (عج) این شهرستان و سپس حرکت به سمت گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله این تجمع را برگزار کردند.

لازم به ذکر است که مردم ورامین در این تجمع شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.


پرچم عزا در حرم رضوی برافراشته شد

جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

فریاد خشم ملت ایران بر سر صهیونیسم/ اتحاد برای حمایت از مردم غزه

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

پیش از این جنایت و طی روزهای گذشته نیز صهیونیست‌ها بیش از سه هزار فلسطینی را به شهادت رسانده بودند.

در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم رضوی رنگ عزا به خود گرفت و طی چند روز، مراسم استغاثه در آن برگزار خواهد شد.

همچنین تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین با حضور شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

جنایات رژیم منحوس اسرائیل طی روزهای اخیر، در شامگاه سه‌شنبه به اوج خود رسید و صدها تن از فلسطینان که به بیمارستان المعمدانی در مرکز غزه پناه برده بودند، هدف حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

در این جنایت، صدها نفر از مردم بی‌گناه که بسیاری از آنها زنان و کودکان بودند به شهادت رسیدند. منابع خبری تعداد شهدای این حمله را بیش از هزار نفر برشمرده و آن را فاجعه‌بارترین جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند.

در پی این فاجعه انسانی و داغدار شدن همه انسان‌ها، به ویژه مسلمانان جهان، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، حرم مطهر رضوی رنگ عزا به خود گرفت و بامداد امروز پرچم این آستان مقدس به رنگ مشکی درآمد.

ظهر امروز نیز همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام همبستگی با مقاومت اسلامی فلسطین در صحن قدس حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

در این مراسم که با حضور شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه برگزار شد، میثم مطیعی مداح اهل بیت (ع) نوحه سرایی کرد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی ابعاد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را تبیین کرد.


تجمع اعتراضی مردم بجنورد در محکومیت جنایت صهیونیست‌های غاصب

مردم بجنورد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی تجمعی برپا کردند.


تجمع مردم اهواز در حمایت از مردم فلسطین

در پی حمله بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه، جمعی از شهروندان اهواز، پیش از ظهر امروز چهارشنبه در میدان شهدا تجمع کردند.


راهپیمایی زنجانی‌ها در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی

مردم زنجان پس از جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه در میدان انقلاب راهپیمایی کردند و انزجار خود را از جنایات ضدبشری صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع که با حضور مردم همیشه در صحنه زنجان برگزار شد، تجمع‌کنندگان انزجار خود را از حمله بی‌رحمانه رژیم جعلی اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه اعلام داشتند.


تجمع اقشار مختلف مردم سمنان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

دانش آموزان استان سمنان صبح امروز، چهارشنبه در مدارس خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در برخی مدارس مراسم اعلام انزجار از جنایت‌های اسرائیل در صبحگاه و در برخی دیگر از مدارس این مراسم بعد از ساعت نخست درسی، برگزار شد و دانش آموزان استان سمنان بار دیگر همراهی خود را با نوجوانان و نونهالان غزه نشان دادند.

دانش آموزان در این مراسم پلاکاردهایی مزین به تمثال امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچم فلسطین و ایران و همچنین شعرهای ضد استکباری در دست داشتند.

همچنین مردم بسطام نیز با برگزاری تجمع ضمن اعلام انزجار خود از حملات ددمنشانه اسرائیل، خواستار برخورد جامعه جهانی و شکستن سکوت مدعیان صلح جهانی و حقوق بشر شدند.

بسطامی ها در این تجمع که به مقابل مسجد جامع برگزار می‌شد، تمثال امامین انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی، پرچم‌های حزب الله و فلسطین و پلاکاردهای ضد استکباری را در دست داشتند و شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.


تجمع دانش آموزان شیرازی و مردم داراب در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

تجمع پرشور و باشکوه دانش‌آموزان شیرازی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

تشکل‌های دانش آموزی شیراز و دانش‌آموزان شرکت کننده در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم فلسطین و ایران و پلاکاردهایی حاوی شعارها و محتواهایی چون «همکلاسی فلسطینی»، «فلسطین را دریابید»، «حریفت منم»، «یار دبستانی من»، «مرگ بر رژیم کودک‌کش اسرائیل»، «بمباران غزه را متوقف کنید» از مجامع جهانی خواستار پایان دادن به جنایات اسرائیل شدند.

مردم انقلابی داراب از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در بلوار فرمانداری داراب جمع شده و هم‌صدا با دیگر مردم آزاده جهان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواهان پایان دادن به بمباران مناطق مسکونی و بی دفاع غزه، فلسطین و لبنان شدند.

در این تجمع که با حضور مقامات و مسئولان داراب اعم از اداری و انتظامی و نظامی و با حضور ویژه نیروهای امدادی و هلال احمر برگزار شد اجتماع کنندگان ضمن زیرپا گذاشتن پرچم اسرائیل علیه جنایات این رژیم و حامیان غربی اش شعار دادند.


خروش مردم قزوین در حمایت مردم مظلوم فلسطین

مردم قزوین که از نخستین روزهای نبرد غزه از حجم جنایت رژیم اشغالگر در حق مردم مظلوم فلسطین و غزه به خشم آمده بودند بارها و به شکل‌های متفاوتی این خشم و اعتراض خود را اعلام کردند.

جمعه گذشته مردم شهرهای قزوین با حضور در راهپیمایی پیش از اقامه نماز جمعه فریاد «مرگ بر اسرائیل» سرداده و خواستار حمایت جامعه جهانی از ملت مظلوم فلسطین شده بودند.

اما این پایان خشم مردم قزوین نبود بلکه با جنایت تلخ شب گذشته اسرائیل در بیمارستان غزه این خشم به اوج خودش رسید تا جایی که جمعی از مردم قزوین به صورت خودجوش و در ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد با حضور در تقاطع فلسطین فریاد خشم خود را بر سر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


خروش مردم قم در حمایت از مردم فلسطین

شماری از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم پیش از ظهر چهارشنبه در اقدامی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را نسبت به جنایت هولناک شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اعلام کنند.

اقشار مختلف مردم شهر مقدس قم با حرکت از خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

راهپیمایان در حالی که پرچم‌های فلسطین، ایران و حزب الله لبنان را با خود حمل می‌کردند از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

متن کامل را اینجا بخوانید.


فریاد خشم مردم کرمان از مجاور مرقد شهید قاسم سلیمانی

صبح چهارشنبه مردم کرمان با حضور گسترده در گلزار شهدای این شهر فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

مردم در کنار مرقد شهید سلیمانی بر حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم تاکید کردند.

لازم به ذکر است تجمع کرمانی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، با حضور خودجوش مردم، از ساعات آغازین صبح آغاز شد.

در این مراسم شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سر داده شد.

مردم شهیدپرور کرمان همچنین با فریادهای خود از ادامه مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.

در این مراسم که امام جمعه کرمان و سایر مسؤولان استانی حضور داشتند، ازدحام جمعیت باعث شد برخی از مردم نتوانند در صحن اصلی گلزار شهدا قرار گیرند.


اعلام انزجار کرمانشاهیان از جنایت صورت گرفته علیه مردم غزه

مردم شهر کرمانشاه امروز در پی جنایت صورت گرفته شب گذشته توسط رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان در شهر غزه را محکوم و انزجار خود را از این رژیم کودک کش اعلام کرد.

شرکت کنندگان در تجمع ضد صهیونیستی خواستار توقف حملات به غزه و کشتار و جنایت علیه مردم فلسطین شدند و خواستار محاکمه سران این رژیم جعلی در محاکم بین المللی شدند.

همچنین شرکت کنندگان در این تجمع ضد اسرائیلی، دوگانگی رفتارهای نهادهای بین‌المللی را در مورد حقوق بشر مورد انتقاد و محکومیت قرار دادند.

اساتید، دانشجویان و اقشار مختلف مردم کرمانشاه با در دست داشتن دست نوشته‌هایی جنایت‌های اسرائیل را محکوم و با مردم فلسطین همدردی کردند.


کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه ندای حمایت از فلسطین سر داد

مردم ولایت مدار و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و محکومیت قاطع جنایت در بیمارستان غزه تجمع کردند.

مردم در این تجمع فریاد مرگ بر صهیونیست سر دادند.

فریاد استکبار ستیزی بر پیکر آمریکا و انگلیس نیز در این تجمع طنین انداز شده است.

این تجمع خودجوش پس از آن شکل گرفت که رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه حمله کرد و بیش از ۵٠٠ نفر را شهید و صدها نفر را نیز مجروح کرد.


محکومیت جنایت رژیم صهیونیست در تجمع مردم گنبد

مردم گنبد کاووس از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه در اعتراض به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، در خیابان‌های شهر تجمع کردند.

این تجمع با حضور قشرهای مختلف این شهر در میدان انقلاب ابتدای خیابان طالقانی شرقی آغاز شده است.

تجمع کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کردند.

با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صدها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند.


فریاد «مرگ بر اسراییل» مردم ساری

مردم شهرستان ولایتمدار ساری با حضور و اجتماع باشکوه در میدان شهدا جنایات کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.


تجمع خودجوش مردمی بندرعباس در حمایت از مردم فلسطین

جمعی از جوانان بندرعباس صبح چهارشنبه با تجمع در ساحل این شهر و نیز در جوار مزار شهدای گمنام، با سردادن شعارهایی جنایت غزه را محکوم کردند.

حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه و کشتن بیش از هزار زن و کودک بی دفاع خون ملت‌های عالم از ددمنشی این رژیم فاسد و کودک کش را به جوش آورده است.

به گزارش مهر، مردم بندرعباس ساعت ۱۶ روز چهارشنبه هم در بلوار ساحلی در اعتراض به رژیم کودک کش صهیونیستی تجمع خواهند کرد.


تصاویر خروش ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را در زیر ببینید.


کد خبر 5914810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • من ایرانیم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      1 0
      فریاد جلوی بمب رو نمیتونه بگیره از بی رحمی اسراییل هم کم نمیکنه