۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹

آیت‌الله‌ مدرسی:

رژیم صهیونیستی با جنایت و کشتار در پی از بین بردن ملت فلسطین است

رژیم صهیونیستی با جنایت و کشتار در پی از بین بردن ملت فلسطین است

دشمن صهیونیستی با جنایت و کشتار در پی از بین بردن ملت فلسطین است و مردم فلسطین باید بیشتر و بیشتر در برابر این جنایات استقامت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی از مراجع تقلید شیعیان در عراق طی دیدار با تنی چند از علمای غزه عنوان کرد: دشمن صهیونیستی با جنایت و کشتار در پی از بین بردن ملت فلسطین است و مردم فلسطین باید بیشتر و بیشتر در برابر این جنایات استقامت کنند.

وی همچنین از جامعه جهانی وملت‌های دنیا خواست مردم مظلوم فلسطین را در این رنج تنها نگذارده و سردمداران رژیم صهیونیستی را به سبب جنایت‌هایشان محاکمه کرده و برای این کشتار جمعی شنیع بهانه و توجیه نتراشند.

آیت الله مدرسی در ادامه این دیدار افزود: جهان اسلام امروز با راهپیمایی‌های عظیم در سرتاسر دنیا در اعتراض به جنایت صهیونیست‌ها دچار یک تحول واقعی شده و باید از این تحول در ایجاد امت اسلامی و بازگرداندن شکوه آن بر اساس اراده الهی که آن را برترین امت می‌داند، بهره ببریم.

آیت‌الله مدرسی از مردم غزه خواست که محاصره تحمیل شده بر خود را پس از جنگ به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کنند و بر اهمیت ایجاد رهبرانی مردمی که قادر به رویارویی با چالش‌ها باشد، تأکید کرد.

هیأت فلسطینی در پایان این دیدار گزارشی از اوضاع سخت مردم در غزه ارائه کرده و نیز از ملت عراق و مرجعیت دینی به خاطر موضعشان در حمایت از آرمان فلسطین تشکر و قدردانی کردند.

کد خبر 5921402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha