۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸

آیت الله حیدری:

طوفان الاقصی یک انزوای بین المللی برای اسرائیل بود

طوفان الاقصی یک انزوای بین المللی برای اسرائیل بود

اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طوفان الاقصی یک انزوای بین المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری عصر امروز شنبه در ابتدای کلاس درس خارج به حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه اشاره و اظهار کرد: نیروهای اسرائیل شب گذشته با جواب دندان شکن نیروهای مقاومت رو به رو شدند و چاره‌ای جز عقب نشینی پیدا نکردند که این خود شکست فاحشی برای آنها محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: این حمله زمینی اگر اتفاق می‌افتاد، از روزی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد، تا کنون، تنها پیروزی نظامی این رژیم می‌بود که اتفاق نیفتاد ولی باز هم شکست خوردند. از ابتدای این جنگ تاکنون اسرائیل در تمامی زمینه‌های نظامی، سیاسی، بین المللی و اطلاعاتی هیچ پیروزی به دست نیاورده است.

نماینده مردم خوزستان در ادامه به پیروزی اطلاعاتی و نظامی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این یک عملیات ۱۰۰ درصد پیروزمندانه به نفع نیروهای مقاومت به ثبت رسیده است و نشان دهنده این بود که اسرائیل نه تنها از نظر نظامی دست برتر ندارد، بلکه از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم خیلی عقب مانده است.

وی در ادامه گفت: بمباران مردم عادی و بیمارستان‌ها، نه تنها پیروزی برای اسرائیلی‌ها به حساب نیامده، بلکه باعث شکست سیاسی بزرگی برای آنها شد. آنها سال‌های سال برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی زمینه سازی و تلاش کرده بودند و در حال نتیجه گیری و پیروزی در این زمینه بودند که با این شکست بزرگ سیاسی، سال‌های زیادی نیاز خواهند داشت تا به نقطه قبل از عملیات طوفان الاقصی دوباره برسند.

آیت الله حیدری در زمینه شکست بین المللی این رژیم بیان کرد: به غیر از آمریکا و انگلیس و دو سه کشور اروپایی دیگر، هیچ کشوری پشت اسرائیل نایستاده و همه کشورها، در مقابل آن قرار گرفته‌اند. در نتیجه اسرائیل در دنیا مزوی شده است و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

وی در ادامه گفت: در دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که در تمام دنیا، حتی در نیویورک و واشنگتن، تظاهرات ضد اسرائیلی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپاست و این یک انزوای بین المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل است.

آیت‌الله حیدری در پایان گفت: با روحیه بالا و شهادت طلبانه ملت فلسطین، امید است که عملیات طوفان الاقصی به پیروزی بینجامد.

کد خبر 5924168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha