۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اعلام کرد؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۲۴۳ نفر در بندرعباس

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با دستگیری ۲۴۳ نفر در بندرعباس

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری ۲۴۳ نفر متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با بهره گیری از برآورد اطلاعاتی و عملیات تلفیقی، ضمن هماهنگی قضائی و با بهره گیری از تجارب ارزنده اطلاعاتی و انتظامی در مناطق آلوده و جرم خیز با استفاده از توان حداکثری نیروهای تحت امر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی را به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان بندرعباس به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح ۲۷ نفر سارق، ۱۳۴ نفر معتاد و ولگرد، ۲ نفرخرده فروش مواد مخدر، ۹ قاچاقچی کالا، ۷۱ نفر سایر جرایم دستگیر و ۲۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین و شش دستگاه موتور سیکلت متخلف و غیر مجاز نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح مجموعاً ۲۴۳ نفر شامل، معتاد و خرده فروش مواد، قاچاقچی کالا و ارز طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، بیان داشت: در این مدت ۱۶ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۳ فقره پرونده سرقت، ۱۱ پرونده قاچاق کالا جمعاً به ارزش بیش از هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می‌توانند ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 5924463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      ماشینم بگیرین خیلی شوتی سوار ریخته اذیت می کنن