اعلام حمایت مجدد کشورهای غربی از تل‌آویو در شورای امنیت

اعلام حمایت مجدد کشورهای غربی از تل‌آویو در شورای امنیت

کشورهای غربی بامداد سه‌شنبه بار دیگر در شورای امنیت سازمان ملل، ضمن ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای برای اعمال آتش‌بس در نوار غزه، از جنایات رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نمایندگان دولت‌های فرانسه، انگلیس و آمریکا بامداد سه‌شنبه در نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل درباره اوضاع غزه، ضمن ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای برای اعمال آتش‌بس در نوار غزه، از جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان حمایت کردند.

نماینده آمریکا در این نشست مدعی شد: «حماس نمی‌خواهد راهکار دو دولتی در آینده محقق شود. اسرای اسرائیلی باید فوراً آزاد شوند».

وی برای فرار از انتقادات رسانه‌ها به‌دلیل حمایت صِرف از تل‌آویو، ادعا کرد: «شرایط برای فلسطینیان باید بهبود یابد. ما با شرکای خود برای افزایش ورود کاروان‌های کمک به غزه عمل می‌کنیم.»

نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز با ادعای اینکه حماس مسئول آغاز جنگ در نوار غزه است، گفت: «از همه می‌خواهیم که تنش‌زایی نکنند و به کسانی که می‌خواهند از این درگیری سوءاستفاده کنند هشدار می‌دهیم.»

نماینده فرانسه هم در این نشست شورای امنیت اظهار داشت: «باید برای احیای چشم‌انداز اجرای راهکار دو دولتی [در فلسطین] تلاش کنیم.»

کد خبر 5926156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      خاک بر سر کشورهای عربی و حاکمان بی کفایت و دست نشانده.... تا کی تحقیر تا کی ذلت تا کی میخواهید به قدرت بچسبید.. حتما فردای قیامت نزد حضرت رسول شرمگین هستید
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      كشورهاي غربي وحشي به وجود آورنده صهيون، چرا نبايد، وحشي گري گرگ هاي فرستاده شده به غرب آسيا را حمايت نكنند .
    • علی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      واقعا باعث تاسف است حقوق بشر غربی کجاست ؟!!!!!! کجایند مدعیان آزادی ،تعیین سرنوشت ؟!!! کجایند مدعیان کرامت انسانی ؟!!!!! خون کودکان فلسطینی برگردن همه شما گرگ صفتان غربی است.