۱۹ پایگاه نظامی صهیونیستی همزمان درهم کوبیده شد

۱۹ پایگاه نظامی صهیونیستی همزمان درهم کوبیده شد

انهدام تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی و درهم کوبیده شدن ۱۹ پایگاه و مقر نظامیان صهیونیست توسط نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان از جدیدترین اخبار میدانی در این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی وابسته به تیپ چتربازان در نبردهای شمال نوار غزه اذعان کرد.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرد، نیروهای فلسطینی ۲ تانک ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شمال غرب غزه با خمپاره‌های یاسین ۱۰۵ منهدم کردند.

همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده نیروهای مقاومت اسلامی لبنان ۱۹ پایگاه و مقر نظامیان صهیونیست واقع در طول نوار مرزی میان لبنان و فلسطین اشغالی را به صورت همزمان هدف قرار داده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان ساعتی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از ظهر امروز مقر فرماندهی یکی از گردان‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: مقر فرماندهی گردان اسرائیلی در پادگان زبدین در مزارع شبعا اشغالی هدف قرار گرفت. عملیات با دو پهپاد انتحاری که حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بودند، انجام شد.

حزب الله تاکید کرد که این پهپادها به هدف اصابت کرده و تلفاتی سنگین به دشمن وارد کرده است. این اولین باری است که حزب الله از پهپاد استفاده می‌کند.

کد خبر 5928699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زخمی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      خداوندا از لطف تو خواستار نابودی اسراییل و تمام ظالمان جهان هستیم