۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خبرداد:

۱۵ بهمن سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت برگزار می‌شود

 ۱۵ بهمن سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت برگزار می‌شود

سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار سعدی شیراز با سخنرانی مقامات کشوری و لشکری و اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین فعالین مهدویت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و جمعی از معاونین و مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در دفتر قائم مقام بنیاد ستاد اقامه نماز رونمایی شد.

حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) ضمن اشاره به اجلاس‌های گذشته گفت: با استفاده از تجربیات دو همایش قبل سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی استان فارس با موفقیت برگزار می‌شود.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در خصوص موضوعات فراخوان علمی سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی تصریح کرد: موضوعات فراخوان اجلاس انقلاب اسلامی و مهدویت با رویکرد «تربیت اسلامی نسل منتظر» در دو بخش تعلیم و تربیت اسلامی و مهدویت با تاکید بر پیوند فرهنگ انقلاب اسلامی و تعلیم و تربیت مهدوی و اثر متقابل آنها، مبانی، برنامه‌ها و روش‌های تعلیم و تربیت مهدوی، آموزه‌های مهدوی و پرورش نسل منتظر در سند تحول آموزش و پرورش و انقلاب اسلامی و فرهنگ و اندیشه مهدوی با تاکید بر رسالت و نقش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود در اجرای سند ملی مهدویت، رسالت حوزه و دانشگاه در نشر معارف مهدوی، ویژگی‌های تمدن مهدوی در آخرالزمان می‌باشد.

حجت الاسلام متوسل اظهار کرد: علاقمندان جهت ارسال مقالات و مشاهده ضوابط و شرایط آن می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد به نشانی Www.mahdaviat.ir مراجعه کنند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به زمان و مکان برگزاری همایش گفت: سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت در ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تالار سعدی شیراز با سخنرانی مقالات کشوری و لشگری و اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین فعالین مهدویت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به قالب‌های ارائه آثار افزود: مخاطبان تا ۹ دی ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا مقالات خود را در قالب‌های رساله دکتری، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد، مقالات علمی و پژوهش‌های کاربردی به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: چاپ آثار برتر در نشریات علمی پژوهشی و کتاب اجلاس به همراه گواهی شرکت در فراخوان و جوایزه نقدی جز هدایای این همایش ملی خواهد بود.

کد خبر 5932084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha