۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۳

رئیس هیأت ژیمناستیک اردبیل:

ژیمناست‌کاران اردبیل در رقابت‌های ملی موفق به کسب مقام شدند

ژیمناست‌کاران اردبیل در رقابت‌های ملی موفق به کسب مقام شدند

اردبیل- رئیس هیأت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: ژیمناست‌کاران اردبیل در رقابت‌های ترامپولین کشور با رقابت در بین بیش از ۳۲۰ ورزشکار و ۲۲ تیم موفق به کسب مقام شدند.

وحید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مسابقات ترامپولین قهرمانی کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها در قزوین برگزار شد که فینال رقابت‌های ترامپولین پسران باشگاه‌های کشور در رده‌ی سنی جوانان و نوجوانان در سالن امام علی از تاریخ ۱۰ آبان ماه به مدت ۴ روز با حضور بیش از ۳۲۰ ورزشکار و ۲۲ تیم برگزار شد.

وی افزود: همچنین مسابقات ترامپولین دختران نیز به مدت ۲ روز از ۷ آبانماه در خانه ژیمناستیک الوند برگزار شد که دختران ژیمناستیک کار اردبیلی از باشگاه «ستایش» و «بهتن» توانستند در رده سنی ۱۴ و ۱۵ سال به فینال راه پیدا کنند.

رئیس هیأت ژیمناستیک استان اردبیل با بیان اینکه دختران ژیمناست کار اردبیل توانستند در این مسابقات جایگاه هشتم را به دست بیاورند، گفت: از پسران ژیمناست کار نیز رحیم نوعی از باشگاه منتظران مهدی (عج) اردبیل توانست در جایگاه سومی بزرگسالان بایستد.

صادقی خاطرنشان کرد: امیر علی نعمت اللهی و امیرحسین پورمند از منتظران مهدی (عج) اردبیل نیز موفق به کسب رتبه در این مسابقات شدند.

وی از دعوت ژیمناست کار اردبیلی به اردوی رتبه بندی استعدادهای برتر کشور خبر داد و ادامه داد: «ایلیا کامرانی» به عنوان ورزشکار اردبیلی و «وحید الماسی» به عنوان مربی به این اردو دعوت به عمل آمده است که این اردو در رده سنی نوجوانان از ۱۶ آبان ماه به مدت ۳ روز در استان تهران سالن «برادران شهید آذرپی» برگزار خواهد شد.

کد خبر 5932348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha