۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵

رئیس فدراسیون تیراندازی:

۱۰۰ سایت تیراندازی در روستاها افتتاح می‌شود

۱۰۰ سایت تیراندازی در روستاها افتتاح می‌شود

مشهد- رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: طی سال گذشته تعدادی از روستاها را به سایت‌های تیراندازی مجهز کردیم و تا پایان امسال ۱۰۰ سایت تیراندازی در روستاها افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی قربانی در مجمع سالیانه هیئت تیراندازی که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: ورزش تیراندازی همواره در کلام معصومین اشاره شده و کشور مقدس جمهوری اسلامی در این ورزش پیشرو خواهد بود.

رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: همزمان با ورود بنده به فدراسیون با بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی به ورزشکار، داوران، مالیات و دارایی روبه‌رو بودم و این مبلغ روی دوش فدراسیون سنگینی می‌کرد.

وی بیان کرد: با حضورم به فدراسیون تیراندازی در خصوص اعزام به کشورهای مختلف موفق بودیم و در این مدت با اعزام به ۱۵ کشور مختلف توانستیم ۲۱ مدال طلا کسب کنیم.

قربانی تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم همواره در میادین مختلف نشان دادند که می‌توانند در میادین بین المللی خوش بدرخشند و باید برای جذب این عزیزان همت بیشتری به خرج دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی بیان کرد: خراسان رضوی به تازگی توانسته سیبل‌های الکترونیکی بسیار خوبی را به فدراسیون ارائه کند و با رفع ایرادات، این سیبل در مسابقات خراسان شمالی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی ۵ مرکز اهداف پروازی در کشور خاطر نشان کرد: طی جلسه‌ای که با استانداران و فرمانداران شهرستان‌های مختلف داشتیم توانستیم ۵ مرکز را راه‌اندازی کنیم تا باعث جذب جوانان به این رشته شویم.

قربانی بیان کرد: طی جلسه‌ای که با استاندار خراسان رضوی داشتم در حوزه موارد مختلفی تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم تا بیش از پیش ورزش تیراندازی در خراسان رضوی گسترش پیدا کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره تجهیز روستاهای کشور به سایت‌های تیراندازی اظهار کرد: طی سال گذشته تعدادی از روستاها را به سایت‌های تیراندازی مجهز کردیم و تا پایان امسال ۱۰۰ سایت تیراندازی در روستاها افتتاح خواهد شد.

وی گفت: با همکاری محیط زیست در حال جمع آوری اطلاعات شکارچیان غیرمجاز هستیم تا علاقه مندی این افراد را به فعالیت‌های درست سوق دهیم.

کد خبر 5936293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha