۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

فرمانده سپاه سلمان خبر داد؛

راه اندازی ۱۵۷ مهد قرآنی در سطح سیستان و بلوچستان

راه اندازی ۱۵۷ مهد قرآنی در سطح سیستان و بلوچستان

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره تمرکز بسیج استان در سال گذشته روی فعالیت های قرآنی، از راه اندازی ۱۵۷ مهد قرآن در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در آئین اختتامیه مسابقات قرآن کریم بسیج، گفت: یکی از عرصه‌هایی که از سال‌های گذشته مورد تمرکز بسیج بوده و تلاش شده رسالت بر دوش این نهاد به سرانجام برسد، مباحث قرآنی است.

وی افزود: ما قرآن را به عنوان کتاب هدایت می‌دانیم که می‌تواند امورات دنیا و آخرت ما را به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: ما در این مسیر از رده سنی نونهالان شروع کرده و قریب ۱۵۷ مهد قرآنی در سراسر استان راه اندازی کرده ایم، همچنین در سنین مختلف برنامه‌های متفاوتی را برنامه ریزی و اجرا کردیم.

شفائی تصریح کرد: مسابقات قرآنی در سطوح مختلف یکی از برنامه‌های ما در این مسیر ارزشمند هست که ثمرات بسیاری برای ما به همراه داشته است.

وی افزود: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم، امروز یکی از برنامه‌های ویژه نظام سلطه بر علیه مردمان شریف ما، مباحث فرهنگی و اعتقادی است.

شفائی تصریح کرد: ما نباید در مقابل این برنامه‌های دشمنان دست روی دست گذاشته و نظاره‌گر باشیم، مردم ایران اسلامی اگر توانست در مقابل فتنه عبری، عربی و غربی دشمنان در سال گذشته پیروز شود یکی از دلایل آن هدایت قرآن کریم بوده است.

فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه مفتخر است که نسبت به قرآن کریم و تمسک به آن اهتمام ویژه دارد.

کد خبر 5943976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha