۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۵۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحصیل می‌کنند

۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحصیل می‌کنند

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۴۰۰ دانشجوی خارجی در ۲۶ رشته در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین سرمست بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در چهارمین کارگاه بین‌المللی‌سازی آموزش عالی در علوم پزشکی بیان کرد: امروز دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، میزبان برگزاری کارگاه بین‌المللی توانمندسازی آموزش عالی در علوم پزشکی و مجموعه مدیریت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۴ آمایشی کشور است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه، تقویت واحدهای بین‌الملل کلان منطقه ۴ آمایشی کشور، آموزش بهتر و رفع موانع توسعه این واحدها و همچنین انتقال تجربه‌های موفق همکاران در زمینه بین‌المللی‌سازی آموزش عالی در علوم پزشکی به یکدیگر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری این کارگاه بتوانیم در راستای پذیرش دانشجویان بین‌الملل در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و توسعه بیشتر و بهتر روابط با کشورهای همسایه قدم برداریم.

سرمست به آمار دانشجویان خارجی حاضر در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دانشجوی خارجی در ۲۶ رشته علوم پزشکی از کشورها عراق، اقلیم کردستان، هند و پاکستان و از دو کشور آفریقایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

کد خبر 5946535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha