۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۸

رییس شورای شهر یزد:

شهرداری لایحه معطل مانده در شورای شهر یزد ندارد

شهرداری لایحه معطل مانده در شورای شهر یزد ندارد

یزد- رییس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه بین شهرداری و شورای شهر یزد تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای وجود دارد، گفت: هیچ لایحه‌ ارسالی از شهرداری در شورای شهر یزد معطل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و مدیران شهرداری یزد با اشاره به آغاز به افتتاح رسمی سالن جلسات شهرداری یزد، وجود چنین مجموعه‌ای برای شهرداری را ضروری دانست و اظهار کرد: در حال حاضر هیچ گونه لایحه ای که از سوی شهرداری به شورای شهر ارسال شده و معطل شده باشد نداریم و تنها سه لایحه در دست اقدام است که هنوز زمان نگذشته و در جلسه آتی شورای شهر مورد بحث قرار می‌گیرد.

رییس شورای شهر یزد افزود: در طول فعالیت این شورا با وجود تمام سختی‌های که وجود داشت، با تلاش تمام بخش‌های شهرداری و شورا می‌توانیم بگوییم که آنچه در توان بوده اجرا و در خدمت مردم حرکت شده است.

سیفی افزود: بسیاری از کارهایی که عنوان می‌شد سالهای سال طول می‌کشد تا اجرا شود و یا عملیات آن به مرحله اجرا بیاید، در این دوره شورا و شهرداری به صورت کامل به پایان رسید و یا در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: با وجودی که سال گذشته به واسطه دو سیل پر خسارت، بسیاری از اعتبارات شهرداری صرف جبران خسارت سیل و همچنین تقویت سیل بندها و لوله گذاری ها و موارد مختلف دیگر مرتبط با آن صرف شد، در بخش‌های مختلف از جمله آسفالت، خرید تجهیزات و موارد مختلف پروژه‌های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی خدمات بسیار قابل توجهی انجام گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در بسیاری از طرح‌ها اصلاح هندسی میادین و چهارراه‌ها، پیش از شروع به شهرداری گلایه‌های زیادی می‌شد، گفت: در تمامی پروژه‌ها از جمله میدان معلم، چهارراه بعثت، میدان بعثت، میدان ریاضی و میدان اطلسی با وجود تمام هجمه‌ها و انتقادات پیش از اجرای کار، الان نتیجه بسیار خوبی را شاهد بودیم و رضایت مردم را در پیش داشته است.

سیفی بیان کرد: بحث رینگ شهری یزد یکی دیگر از مواردی بود که به دلیل حجم بسیار بالای اعتبار مورد نیاز، افراد زیادی به شهرداری و شورا اعلام می‌کردند که این پروژه را شروع نکنیم اما خوشبختانه این کار در شهر یزد شروع شد و کار به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به حجم بسیار بالای آسفالت انجام شده در شهر یزد گفت: ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت از ابتدای سال تاکنون در نقاط مختلف شهر یزد در طول یکسال انجام شده در نوع خود بی نظیر بوده و شاید نمونه آن در دوره‌های مختلف شهرداری یزد وجود نداشته است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: این عملکرد را در دیگر بخش‌های شهرداری یزد هم شاهد هستیم و خوشبختانه فعالیت و جنب و جوش بسیار خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

سیفی عنوان کرد: با وجود تمام کارهای ارزشمندی که در سطح شهر یزد انجام گرفته، توقع همچنان بسیار بالاتر است و انتظار داریم که در راه خدمت رسانی به مردم تلاش‌ها و خدمات روز به روز بیشتر شود.

کد خبر 5951859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha