۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر:

برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود

برنامه های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر- سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر طراحی و اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و دهه اظهار داشت: اکنون که در ایام دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و برادر گرانقدر ایشان حضرت رضا علیه السلام قرار داریم برنامه‌های متنوعی در این ایام مبارک طراحی و اجرا خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: برگزاری ۲۵۰ مراسم محوری توسط هیأت‌های مذهبی، ۶۰ جشن محوری ویژه ایام دهه کرامت توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در میادین و خیابان‌های اصلی شهرها و روستاهای استان توسط هیأت‌های مذهبی را از برنامه‌های این ایام است.

حجت‌الاسلام صادق‌زاده ادامه داد: تولید محتواهای ویژه این ایام در قالب پادکست، موشن، تیزر، پوستر و کلیپ با مشارکت تشکل‌های دینی جهت نشر در فضای مجازی و همچنین اعزام مداحان و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت به محافل و مجالس دینی از سوی کانون مداحان از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در سطح استان به شمار می‌روند.

سرپرست معاونت فرهنگی، تبلیغی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تجمع بزرگ در روستاها و شهرها، برگزاری جشن‌های محله‌ای (کاروان شادی) با مشارکت شبکه امامت استان و توجه ویژه به رویدادهای دخترانه از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت به شمار می‌آیند.

کد خبر 6106156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha