۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

امام جمعه اردستان:

شهید مدرس در جهان درخشش داشت

شهید مدرس در جهان درخشش داشت

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: شهید مدرس یک شخصیت برجسته ای است که در چشم جهانیان درخشش ویژه ای دارد و در دهم آذر ماه سال ۱۳۱۶ به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان‌، اظهار داشت: انسان‌ها باید برای روز قیامت خود اعمالی نظیر نماز، روزه، قرآن و صله رحم را از پیش بفرستند چرا که این اعمال مورد توجه خداوند قرار می‌گیرد.

وی افزود: نمونه یک شخص بسیجی واقعی کسی است که اخلاص داشته و در فکر انجام دادن وظیفه‌های مربوط به خود باشد و اگر کسی بخواهد بسیجیان را بشناسد باید بدانند که این افراد در میدان‌های مختلف نظیر سیاسی، رزمی، دفاعی و اجتماعی حضور دارند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم مدیران و کارمندان باید توجه داشته باشند که از دو قطبی کردن فضای جامعه خودداری کرده چرا که کشور برای همه ملت است که باید در انتخابات شرکت کنند و باید مشارکت، امنیت و سلامت در انتخابات را فراهم کنیم.

حجت الاسلام دهشیری بیان کرد: رژیم صهیونیستی که مدت‌ها به کشتار زنان، کودکان و مردم مظلوم سرزمین فلسطین مشغول بود باز هم بعد از مدتی آتش بس، بار دیگر شروع به جنگ و کشتار مردم مظلوم کرده است که امیدواریم با حمایت مردم دنیا، بار دیگر این دشمنان خبیث رسوا و نابود شوند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس خاطرنشان کرد: شهید مدرس یک شخصیت برجسته ای است که در چشم جهانیان درخشش ویژه ای دارد و در در دهم آذر ماه سال ۱۳۱۶ به شهادت رسید، مردم‌داری، دلسوزی، شجاعت، قناعت و دشمن ستیزی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

امام جمعه اردستان با اشاره به شانزدهم آذر، یادآور شد: فلسفه نامگذاری روز دانشجو این است که نام و یاد سه شهید در مقابل دانشگاه تهران گرامی داشته شود و باید دانشجویان استکبار ستیز بوده که این روز به همه دانشجویان تبریک می‌گوئیم

کد خبر 5954657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha