۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹

با اجرای طرح فلاح صورت گرفت؛

کمک بیش از ۱.۵ میلیارد ریالی کمیته امداد خراسان جنوبی به مددجویان

کمک بیش از ۱.۵ میلیارد ریالی کمیته امداد خراسان جنوبی به مددجویان

بیرجند_ معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از هزینه کرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح فلاح در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید سورگی صبح یک شنبه در جمع رسانه ها با اشاره به طرح فلاح یا روضه خوانی در منازل مددجویان اظهار کرد: از اهداف این طرح تعمیق باورهای دینی و معرفتی، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مصون سازی خانواد های تحت حمایت از آسیب های اجتماعی با بالا بردن آگاهی های دینی و انس و الفت با خاندان پاک رسالت و امامت در منازل مددجویان تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان ۷۲۵ خانواده تحت پوشش کمیته امداد از این طرح بهره مند شده اند، یادآور شد: به طور معمول برگزاری محافل روضه‌خوانی هزینه‌هایی در بر دارد که پرداخت آن برای خانواده‌های بی‌بضاعت، سخت یا غیرممکن به نظر می‌رسد لذا مددجویان به رغم ارادت و علاقه زیادی که برای برگزاری این محافل در خانه‌های خود دارند، از تأمین هزینه‌های آن ناتوان هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح مورد استقبال مددجویان قرار گرفته است، افزود: برای انجام این برنامه در منازل مددجویان حوزه فرهنگی کمیته امداد اقدام به کمک به مددجویان در این بخش می کند.

سورگی بیان داشت: برای اجرای این طرح در استان از ظرفیت همکاری ۷۵ مشاور مذهبی و مبلغین استفاده می شود.

وی هزینه کرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح فلاح در استان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان امسال برقرار بوده و افراد متقاضی می توانند از حمایت های این طرح بهره مند شوند.

کد خبر 5956081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha