۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ کودک به مادرش رسید

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ کودک به مادرش رسید

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد، کودک سه ساله گرمساری به خانواداش رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه در شهرهای مختلف استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: پیدا شدن کودک سه ساله گرمساری، دستگیری سارقان موتور کولرهای آبی شاهرود، کشف ماینر قاچاق در مهدی‌شهر و دستگیری سارق حرفه‌ای با اعتراف به ۳۸ فقره سرقت در شاهرود مهمترین این رویدادها هستند.

وی ضمن بیان اینکه کلانتری ۱۱ گرمسار هنگام گشت زنی متوجه دختر خردسال سه ساله می‌شود، افزود: با تلاش مأموران انتظامی برای شناسایی خانواده این کودک که قادر به تکلم نبود سرانجام کودک صحیح و سالم به خانواده بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان موتور کولرهای آبی در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: این سارقان ۲۴ و ۵۰ ساله سابقه دار و معتاد با بالا رفتن از دیوار وارد منازل یا بالکن شده و اقدام به سرقت دینام و موتور کولرهای می‌کردند که سرانجام دستگیر و به انجام ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سارق ۴۵ ساله سابقه دار حرفه‌ای معتاد غیر بومی در شاهرود دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد به انجام ۳۸ فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان اعتراف کرده است.

وی از کشف یک دستگاه ماینر قاچاق و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۱۰۲ فشنگ ساچمه‌ای از منزل مسکونی در مهدی‌شه خبر داد و افزود: با این متخلفان نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح ۷۲ ساعته فتح پنج در استان خبر داد و ابراز داشت: در این طرح ۱۴ اراذل و اوباش، ۵۹ سارق و مال خر، ۷۰ معتاد و ۱۵۴ خرده فروش مواد دستگیر، ۹۹ پرونده سرقتی کشف و ۲۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و هشت باند تهیه و توزیع مواد منهدم شده است.

کد خبر 5957443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha