هلاکت ۱۱نظامی صهیونیست در شمال غزه/انهدام شش خودرو زرهی و یک تانک

هلاکت ۱۱نظامی صهیونیست در شمال غزه/انهدام شش خودرو زرهی و یک تانک

رزمندگان گردان‌های قسام ۱۱ نظامی صهیونیست را در تازه‌ترین دور نبرد در جبهه‌های شمالی نوار غزه از پا درآوردند و شش خودرو زرهی، یک تانک مرکاوا و یک بولدوزر نظامیان اشغالگر را منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که در نبردهای بامداد و سحرگاه امروز یکشنبه در غرب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه شش خودرو زرهی و یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در منطقه تل الزعتر در شمال نوار غزه با راکت یاسین ۱۰۵ منهدم کرد.

در خبری دیگر، رزمندگان جنبش حماس از به هلاکت رساندن ۱۰ نظامی رژیم صهیونیستی از فاصله صفر در منطقه الفالوجا در شمال نوار غزه خبر دادند. همچنین تک تیراندازان قسام یکی از تک تیراندازان اشغالگر را در منطقه الفالوجا از پا در آوردند.

منابع فلسطینی هم اعلام کردند که گردان‌های قسام گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با بمب‌های ضدنفر «رعدیه» هدف قرار داد.

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد که رزمندگانش سه خودرو زرهی نظامیان رژیم صهیونیستی را در جبالیا و فالوجا در شمال نوار غزه با راکت‌های تاندوم و آر پی جی هدف قرار دادند.

کد خبر 5962711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha