۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱

امام جمعه موقت گناباد:

فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود

فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود

گناباد- امام جمعه موقت گناباد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا مدنی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم باید تلاش کنند تا ایام فاطمیه باشکوه و عاشورایی برگزار شود.

امام جمعه موقت گناباد نهضت ملی مسکن را از اقدامات خوب و تأثیرگذار دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: نهضت ملی مسکن از جمله سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در راستای تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در شهرستان گناباد برای تمامی متقاضیان دارای شرایط، زمین تأمین شده است، اظهار امیدواری کرد که با احداث و بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی، شاهد کاهش قیمت خرید و اجاره بها به عنوان ثمره شیرین آن در بازار مسکن باشیم.

مدنی با تاکید بر اینکه حماس محو شدنی نیست، گفت: دست قدرت خدای متعال در مسائل مربوط به غزه و حوادثی که بعد از طوفان‌الاقصی اتفاق افتاد مشهود است.

امام جمعه موقت گناباد خاطرنشان کرد: طوفان‌الاقصی موجب شد مردم فلسطین توان روحی پیدا کنند و به تمام زور گویان عالم سیلی بزنند و دشمنان به این نتیجه رسیدند که حماس محو شدنی نیست و به حمایت الهی رژیم صهیونیستی باشتاب به پایان کار ظالمانه‌اش نزدیک می‌شود.

کد خبر 5967465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha