۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

رییس دانشگاه تهران خبر داد:

خدمات ایمیل دانش‌آموختگان دانشگاه تهران هرگز حذف نخواهد شد

خدمات ایمیل دانش‌آموختگان دانشگاه تهران هرگز حذف نخواهد شد

رییس دانشگاه تهران گفت: خدمات ایمیل دانش‌آموختگان هرگز حذف نخواهد شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا خدمات را از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی در حاشیه جلسه هیات رییسه دانشگاه تهران گفت: جایگاه دانش‌آموختگان به عنوان سرمایه اجتماعی ارزشمند دانشگاه تهران بسیار بالاست و رویکرد خدمات‌رسانی دانشگاه به تمامی ذی‌نفعان بویژه دانش‌آموختگان همواره مورد تاکید بوده است.

وی افزود: خدمات ایمیل دانش‌آموختگان هرگز حذف نخواهد شد و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا خدمات را از نظر کمی و کیفی گسترش دهیم.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به ایجاد ساختار یکپارچه کاربران جهت راه‌اندازی خدمات جدید، خاطرنشان کرد: در نظر داریم سامانه‌های جدید خود را با هدف بهبود کیفیت و در راستای استفاده حداکثری از توان دانشجویان ارتقا دهیم.

مقیمی، ارتباط مستمر دانشگاه با دانش‌آموختگان را در آستانه برگزاری جشنواره نود سالگی دانشگاه تهران که سال آینده برگزار خواهد شد بسیار ضروری خواند و تصریح کرد: سامانه‌ها را مورد پایش قرار داده‌ایم و به زودی با راه‌اندازی سامانه یکپارچه، فضا را برای توسعه خدمات متنوع دیگری از جمله خدمات ابری، سوپر اپ و … فراهم می‌کنیم.

کد خبر 5968309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha