۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۶

فرمانده انتظامی نوشهر:

عوامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

عوامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند

نوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر درویشی گفت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل، ۳ نفر از عاملان این درگیری و تیراندازی که با یک خودروی سواری از محل متواری شده بودند شناسایی شدند.

سرهنگ درویشی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

درویشی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی اولیه به بزه ارتکابی اعتراف کرده‌اند، یاد آور شد: یکی از این متهمان از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان بوده و قبلاً نیز به علت تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان دستگیر و روانه زندان شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و انتظارمان از مردم همکاری‌های همه جانبه با مأموران است.

کد خبر 5970233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha