۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

مدیرکل تعاون مازندران:

جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می شود

جشنواره جهادی «زنان، سلامت خانواده، تعالی خدمت» برگزار می شود

ساری- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه در سه روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت حماسه ۹ دی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشتن یاد و خاطر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: دومین جشنواره جهادی زنان، سلامت خانواده، تعالی جامعه به همت شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران بر مبنای ارائه خدمات جهادی در مناطق محروم و روستاهای استان به مدت سه روز از ۱۰ لغایت ۱۲ دی ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره جهادی سه روزه خدماتی از قبیل درمانی و غربالگری، دوره آموزشی مهارت‌های زندگی، مهارت آموزی، خدمات مشاوره، روانشناسی و مددکاری، خدمات بیمه‌ای، مشاوره شغلی و… به مردم شریف روستاها ارائه می‌شود.

باقری ادامه داد: روستاهای پوستکلا از شهرستان بابل (در مورخ ۱۰ دی ماه)، لاکتراشان شهرستان نکا (در مورخ ۱۱ دی ماه) و سنگ نیشت سوادکوه (در مورخ ۱۲ دی ماه) از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر در این مرحله از این جشنواره جهادی انتخاب شده اند و مردم این روستاها با اولویت زنان، خدمت جهادی دریافت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: حوزه اجتماعی، امور بانوان و اشتغال این اداره کل با همراهی و همکاری ادارات کل آموزش فنی و حرفه، بهزیستی، تأمین اجتماعی، درمان تأمین اجتماعی، بیمه روستایی و… در برگزاری این جشنواره جهادی مشارکت دارند.

کد خبر 5980149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha