روزگار سیاه بندر ایلات+فیلم

روزگار سیاه بندر ایلات+فیلم

منابع مصری از اوضاع نابسامان بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی سخن به میان آوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه القاره الاخباریه مصر از بلایی که ارتش یمن بر سر بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی آورده است، خبر داد.

تصاویر ماهواره‌ای از بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی منتشر شده است که نشان می‌دهد هیچ کشتی در این بندر وجود ندارد.

این رسانه مصری اعلام کرد که در تصویری که صبح امروز از بندر ایلات گرفته شده، هیچ کشتی برای تخلیه بار در این بندر وجود ندارد که چنین رویدادی برای اولین بار در تاریخ این بندر رخ داده است.

پیش از این نیز، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که بندر اشغالی ایلات از هم فروپاشیده و انتظار نمی‌رود در ازای زیان‌هایی که دیده غرامتی را دریافت کند.

رئیس بندر ایلات با اشاره به اوضاع وخیم این بندر اشغالی اعلام کرده بود: این منطقه در حال نابودی است، گردشگری در آن وجود ندارد و هیچ‌کس تمایلی برای آمدن به اینجا ندارد. نرخ بیکاری به شکلی باورنکردنی افزایش یافته است و ۸۰ درصد شغل‌ها با ضربه‌ای سخت مواجه شده‌اند. ایلات در بحرانی سخت به سر می‌برد و صدها شغل آن به تعطیلی کشیده شده است.

گفتنی است نیروهای مسلح یمن پس از حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه ملت فلسطین در این باریکه، در حمایت از فلسطینیان به عملیات طوفان الاقصی پیوستند و اعلام کردند تا زمانی که این حمله‌ها متوقف نشود، کشتی‌های صهیونیستی و کشتی‌هایی را که به سوی اراضی اشغالی در حرکت باشند هدف قرار خواهند داد. نیروهای مسلح یمن در این راستا عملیات‌های موفقی را انجام داده‌اند و آسیب‌های زیادی را به دریانوردی رژیم صهیونیستی و بندرهای واقع در جنوب اراضی اشغالی وارد کرده‌اند.

کد خبر 5980670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      0 0
      مردان و مجاهدان واقعی خدا به این یمنی‌ها فقیر با اراده می گویند که با امکانات محدودابرنکبتهای جهانی را به ذله و التماس درآوردند.نه کشورهای عربی منطقه که کمک که نمی کند هیچ در حال ایجاد کریدور تدارکاتی و به نوعی تنفس مصنوعی به وحوش اسرائیلی هستند .واقعا عجب طنز تلخی دارد این تاریخ بشریت!!