۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی قم در گفت‌وگو با مهر:

۲ مدرسه از محل فروش یک ملک مازاد دولتی در قم تکمیل شد

۲ مدرسه از محل فروش یک ملک مازاد دولتی در قم تکمیل شد

قم- مدیر کل امور اقتصادی و دارایی  استان قم گفت: با فروش یک ملک مازاد دولتی که در اختیار آموزش و پرورش استان بوده ۲ مدرسه نیمه تمام در قم تکمیل و در مرحله بهره برداری نهایی قرار گرفت.

مهدی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مزایای مولد سازی در کشور افزود: مدرسه هدایتی قلعه چم و مدرسه ایزدیان در پردیسان از مدارس خیّر ساز؛ امّا نیمه تمام در استان بود که با اختصاص ۷۴۰ میلیون تومان، هر دو مدرسه تکمیل شدند.

وی افزود: ۵۷ ملک در سطح استان به عنوان املاک مازاد دولتی شناسایی و مورد تایید کارگروه استانی واقع شده که ۴۱ فقره از این املاک، تاکنون به تصویب اولیه هیئت عالی مولد سازی کشور رسیده است.

وی گفت: پیش از این، در بین برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان قم، گریز و مقاومت شدیدی نسبت به معرفی املاک مازاد دستگاه های تحت مدیریت وجود داشت و معرفی ملک مازاد را به منزله ضعف مدیریتی تلقی می کردند؛ امّا خوشبختانه با همراهی استاندار و آشنایی و آگاهی گسترده تر مدیران نسبت به محل هزینه کرد مولد سازی و نتایج مثبت آن، همراهی مدیران استانی افزایش یافته و مقاومت گذشته در این خصوص در استان کمتر شده است.

کد خبر 5983645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مارال IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      سلام چه خبر امید بخش و خوبی