۱۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۹

فرمانده حفاظت منابع طبیعی:

کامیون حامل ۸ تن چوب قاچاق جنگلی در اردبیل توقیف شد

کامیون حامل ۸ تن چوب قاچاق جنگلی در اردبیل توقیف شد

اردبیل - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک دستگاه کامیون حامل ۸ تن چوب قاچاق جنگلی در مسیر آستارا به اردبیل توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نوری با حضور در پاسگاه منابع طبیعی نمین اظهار کرد: نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین با مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون در مسیر آستارا به اردبیل اقدام به توقف آن کردند.

وی افزود: نیروهای منابع طبیعی پس از بازرسی توانستند ۸ تن چوب آلات جنگلی که به صورت ماهرانه جا سازی شده بود از این کامیون کشف کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد.

سرهنگ نوری ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

کد خبر 5986988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha