۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

مسوول هیات خادمان مهدی (عج) خبر داد؛

«خادمان مهدی» هیات برگزیده مادر و کودک در کشور

«خادمان مهدی» هیات برگزیده مادر و کودک در کشور

قزوین- مسؤول هیات خادمان مهدی (عج) با بیان اینکه در این هیات به دنبال ایجاد فضا برای تمام سنین بودیم، از انتخاب این هیات به عنوان هیات برگزیده مادر و کودک در کشور خبر داد.

حمید خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به کسب عنوان هیئت کودک برتر کشوری در اولین رویداد ملی مادر و کودک اظهار کرد: رسالت ما در هیئت آن است که فضای هیئت را به گونه‌ای ایجاد کنیم که افراد در سنین مختلف بتوانند از هیئت استفاده کنند.

مسؤول هیئت خادمان مهدی (عج) عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور فرزندان در کنار مادران معذوریت‌هایی به همراه داشت و برخی مادران بر این گمان بودند که نمی‌توانند با توجه به کوچک بودن فرزندانشان در مراسم شرکت کنند که ما برای حل این مسئله تصمیم گرفتیم فضای مادر و کودک را در هیئت ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در این فضا مادر و کودک در کنار هم از فضا هیئت استفاده می‌کنند. در این فضا مربیان متخصص و فضای مناسبی وجود دارد که حدود ۲۰۰ خانواده و کودک را تحت پوشش قرار می‌دهد و کودکان در سنین مختلف می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

این مسؤول مطرح کرد: این فضا شرایط به گونه‌ای فراهم است که مادران با قرار گرفتن در آن فضا می‌توانند از تمام برنامه‌های هیئت استفاده کنند.

وی افزود: اهداف از ایجاد این فضا در هیئت که سبب انتخاب شدن آن به عنوان هیئت کودک برتر کشور شد این بود که علاوه بر استفاده کودکان از هیئت، چالش خانواده‌های دارای فرزند نسبت به حضور در هیئت مرتفع شد که این اقدام به نوبه خود سبب تسهیل در فرآیند فرزندآوری و جوانی جمعیت و از طرف دیگر تشویق برای حضور اقشار مختلف در هیئت شد.

خورشیدی درپایان صحبت‌هایش گفت: در کنار هیئت مهد مسجد محور نیز برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در ابعاد مختلف تعریف شده که کودکان از این فضا نیز می‌توانند استفاده کنند.

کد خبر 5994223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha