۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین خبر داد؛

حمایت مدیریت شهری از مراسم اعتکاف در قزوین

حمایت مدیریت شهری از مراسم اعتکاف در قزوین

قزوین- رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اعضای شورای شهر قزوین با لایحه مساعدت یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومانی شهرداری در برگزاری مراسم اعتکاف موافقت کردند.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نقش اعتکاف در سازندگی جوانان و نوجوانان بسیار مشهود و تأثیرگذار است، اظهار کرد: مراسم اعتکاف، بهترین فرصت برای خودشناسی و تقویت هویت دینی جوانان است و ضرورت دارد تا برای حمایت از این مراسم ردیف اعتباری در بودجه شهرداری برای سال آتی نیز لحاظ شود.

دبیر شورای شهر قزوین عنوان کرد: در سال‌های گذشته دیدن اشک‌های نوجوانانی که حاضر بودند برای فرصت عبادت با خداوند پول پرداخت کنند اما به دلیل کمبود زیر ساخت‌ها پشت درب مساجد می‌ماندند بسیار زیبا و در عین حال جای تأمل داشت و امیدواریم با مساعدت صورت گرفته ظرفیت ثبت نام‌ها افزایش یابد.

وی تاکید کرد: خودسازی و رسیدن به قرب الهی مهم‌ترین اثر اعتکاف بر جوانان است و لذا با اشاره به درخواست ستاد مردمی اعتکاف انتظار می‌رود که با پرداخت یک میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی مدیریت شهری قزوین بتوانیم شاهد افزایش آمار ثبت نامی از علاقه مندان به حضور در این مراسم معنوی باشیم.

وی در پایان یادآور شد: حضور جوانان در اعتکاف هجمه فرهنگی دشمن را علیه این قشر از جامعه خنثی می‌کند و لذا باید بتوانیم آمار بیشتری از علاقه مندان به حضور در مراسم اعتکاف را درنظر بگیریم.

کد خبر 5997125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha