۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

استاندار قزوین:

ورزشکاران نامدار قزوینی به الگوی اخلاق در جوانان تبدیل شده اند

ورزشکاران نامدار قزوینی به الگوی اخلاق در جوانان تبدیل شده اند

قزوین- استاندار قزوین گفت: قهرمانان یکی از الگوهای اخلاق برای جامعه جوانان هستند و عظمت روحی آنها در کنار توان جسمی شکل گرفته است و این الگوها باید بیش از پیش به نسل جوان معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در مراسم اهدای جوایز رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مسابقات آسیایی و پارآسیایی استان اظهار کرد: حضور تعداد قابل توجهی از ورزشکاران استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب مایه مباهات است و این جلسه هم در راستای همان دیدار و اهدای جوایز ایشان به ورزشکاران شکل گرفته است.

وی افزود: از اینکه در ایام اخیر ورزش استان در شرایط پویایی و نشاط خوب و قابل توجهی قرار دارد بسیار خرسند هستیم و این مهم مرهون وجود جوانان لایق، فهیم و خوش ذاتی است که در استان حضور دارند و موفقیت آنها فقط ورزشی نیست و متانت، ادب و تعهد آنها هم تبدیل به الگوهای خوبی برای جامعه شده است.

اعلایی گفت: جوانان خوبی مثل برخورداری، علیپور، جوادی و بسیاری از ورزشکاران یکی از الگوهای اخلاق برای جامعه جوانان هستند و عظمت روحی آنها در کنار توان جسمی شکل گرفته است و این الگوها باید بیش از پیش به نسل جوان معرفی شوند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اتفاقاتی که در ورزش فوتبال و با اتکا به توان مدیریتی خود استان رخ داده است هم مایه خوشحالی است و تیم شمس آذر با سرمایه گذاری استانی و سرمربیگری یکی از استعدادهای استان به پدیده لیگ برتر تبدیل شده و جریانی را در استان ایجاد کرده که منجر به نشاط شده است.

ورزشکاران نامدار قزوینی به الگوی اخلاق در جوانان تبدیل شده اند



نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: حدود ۱۸ هزار نفر در دیدار اخیر شمس آذر در ورزشگاه حضور داشتند که همین مهم نشاط، همگرایی، وحدت و ظرفیت انسجام قابل توجهی را در استان ایجاد کرده است و نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش در جامعه است.

وی افزود: حضور تیم شمس آذر در لیگ برتر ظرفیت‌های اقتصادی زیادی را هم به وجود آورده است و ضریب اشغال هتل‌های استان افزایش پیدا کرده و منجر به شناخته شدن ظرفیت‌های استان شده است.

اعلایی اضافه کرد: به هر میزان که از ورزش حمایت شود به همان میزان از منفعت عمومی برخوردار خواهیم شد و در همین راستا مجموعه مدیریتی استان تلاش می‌کند تا در کنار اعتبارات دولتی، فعالین بخش خصوصی را به این سمت سوق دهد.

استاندار قزوین اظهار داشت: برای المپیکی‌های قزوینی برنامه ریزی ویژه ای برای حمایت‌های جدی تر انجام خواهد شد و اگر پیش بینی‌ها در کسب مدال محقق شود رکورد ویژه ای در استان رقم خواهد خورد.

کد خبر 5997341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha