تک‌تیراندازان قسام نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

تک‌تیراندازان قسام نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه المغازی هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های مختلف نوار غزه به انجام رساندند.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه ۶ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی و یک نفربر ارتش این رژیم را منهدم کرده‌اند.

همچنین مبارزان گردان‌های قسام در عملیاتی مشترک با مبارزان گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در اردوگاه المغازی با بمب ضدزره منهدم کردند.

علاوه بر این تک‌تیراندازان قسام در این اردوگاه، موفق شدند ۴ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار بدهند.

۷ نظامی صهیونیست نیز که در یکی از خانه‌های اردوگاه المغازی سنگر گرفته بودند از سوی مبارزان قسام با گلوله «تی بی جی» هدف قرار گرفتند و سپس در نبرد تن به تن با مبارزان قسام به هلاکت رسیدند.

گروه دیگری از نظامیان صهیونیست نیز که در یکی از مسجدهای این اردوگاه سنگر گرفته بودند نیز پس از آنکه از سوی گردان‌های قسام با بمب ضدنفر هدف قرار گرفتند به هلاکت رسیدند.

همچنین گردان‌های قسام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محورهای پیشروی اردوگاه المغازی با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که صبح امروز نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غرب غزه با موشک هدف قرار داده است.

مبارزان گردان‌های قدس در شرق نوار غزه نیز موفق شدند یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان عملیاتی اطلاعاتی در اختیار بگیرند.

همچنین خبرنگار الجزیره نیز اعلام کرد که درگیری‌های سنگینی میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در جبالیا واقع در شمال نوار غزه در جریان است.

منابع فلسطینی نیز بیان کردند که مبارزان مقاومت فلسطین در شهرک المناره در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه به شدت با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

کد خبر 5997534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha