۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

رییس محیط زیست آستارا خبر داد؛

کشف و ضبط ۲۲ قبضه سلاح شکاری در آستارا

کشف و ضبط ۲۲ قبضه سلاح شکاری در آستارا

آستارا- رییس محیط زیست آستارا از کشف و توقیف ۲۲ قبضه سلاح شکاری مجاز و غیرمجاز به همراه لاشه تعدادی پرنده از متخلفین شکار و صید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا سلامی اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا و بارش برف مأموران یگان حفاظت شهرستان آستارا در طول مدت بارش برف در آماده باش کامل قرار داشته و گشت‌های پایش و کنترل در مناطق طبیعی تحت مدیریت و همچنین زیستگاه‌ها به منظور جلوگیری از تخلفات از جمله شکار و صید و زنده گیری حیات وحش انجام شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آستارا با بیان اینکه محیط بانان به صورت فعال و مستمر در مناطق تحت مدیریت حضور خواهند داشت و با هرگونه شکار غیر مجاز به شدت برخورد خواهند کرد افزود: ۲۰ قبضه سلاح شکاری مجاز و غیر مجاز ،دو قبضه سلاح pcp،لاشه تعدادی پرنده ، سه رشته تور سهره گیری از شکارچیان غیر مجاز کشف و ضبط شد و همچنین بیش از ۱۵ قطعه پرنده سهره طلایی در طبیعت رهاسازی شد.

وی ادامه داد: در اجرای مقررات ماده ۱۴ قانون شکار و صید ادوات و آلات جرم متخلفین با همکاری نیروی انتظامی توقیف و مراتب تخلف جهت سیر مراحل قانونی صورتجلسه می‌شود.

سلامی با اشاره به اینکه مأموران یگان محیط‌زیست شهرستان به همراه یگان نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت به طور مداوم در سطح شهرستان در حال گشت زنی هستند به شکارچیان هشدار داد هر گونه ورود به شکارگاه‌ها برای شکار تحت هر شرایطی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 5998165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha